|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / IPAPG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
IPAPG
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Profesní angličtina 3-elektro a IT - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Angličtina pro obory elektro a IT - B2
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
9 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Obsah předmětu je koncipován tak, aby umožňoval prohloubení a rozšíření komunikativní jazykové kompetence na úrovni B1+ dle CEFR v oblasti jazyka pro specifické účely se zaměřením na elektrotechniku a její aplikace. Důraz je kladen zejména na mluvenou produkci a prezentační dovednosti, které jsou rozvíjeny v rámci modulu Presenting in English. Předmět je zakončen dílčí kombinovanou zkouškou, jejíž součástí je prezentace projektu před odbornou komisí
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování zápočtového testu s úspěšností minimálně 60%. (Test vychází z náplně kurzu v průběhu daného semestru, termín je oznámen v úvodu první lekce v semestru). Splnění dvou zadání dle požadavků vyučujícího.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
. Topic analysis and implementation
2. Corporate culture
3. Systems administration
4. Comparing products
5. Making deals
6. International trade
7. Intercultural aspects of business
8. User training
9. Presenting in English - introduction
10. Presentations - organization of content
11. Presentations - visuals, body language, involving the audience
12. Presentations - clarity and accuracy
13. Presentations - bringing it all together
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
POWELL, M. Dynamic Presentations. CUP, 2010. ISBN 978-0-521-15.
-
Základní:
GLENDINNING, Eric H., Lansford L, Pohl A. GLENDINNING, Eric H., Lansford L, Pohl A. Oxford English for Careers, Technology for Engineering and Applied Sciences.. OUP, 2013. ISBN 978-0-19-456971-2.
-
Doporučená:
WEISSMAN, J. Presenting to Win. Harlow: Paerson, 2011. ISBN 0-13-187510-.
-
Doporučená:
ALLISON, J., Emmerson, P. The Business Intermediate. London: Macmillan, 2011. ISBN 978-1-4050-8.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné angličtině. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace, umí si poradit s většinou komunikativních situací, ve kterých se s předpokládanou pravděpodobností vyskytne v osobní i profesní oblasti užívání jazyka. Dokáže plynule a spontánně mluvit s rodilým mluvčím Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. Cílová úroveň je B2. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Didaktický test
|
|
|
|