|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPAIV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPAIV
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
AJ pro akademické účely - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
JC/EPAIV
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvoj interkulturní komunikace a prezentačních dovedností studentů v anglickém jazyce pro akademické prostředí. Předmět se zaměřuje na rozvoj jazykových dovedností dle fází: rešerše, přípravy vlastního odborného projevu a závěrečné prezentace v akademickém prostředí.
|
Požadavky na studenta
|
Záverečná prezentace v angličtině na zadané téma.
|
Obsah
|
Studenti se v anglickém jazyce soustředí na
jazykovou pragmatiku,
akademický projev v prezentaci jako jednu z forem komunikace,
principy rétoriky,
identifikaci typu prezentace a publika,
soulad obsahu a formy jazykového projevu,
volbu rejstříku a funkčního jazyka se zřetelem k odbornému kontextu,
adekvátní využití podpůrných materiálů vizuálního/audiovizuálního charakteru,
neverbální komunikaci a další komunikační aspekty vztažené k interkulturnímu kontextu (kulturní dimenze a jejich následná reflexe v komunikaci, praktické případové studie).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Hofstede, G. Cultures and Organizations. Software of the Mind.. McGraw Hill, 1997.
-
Doporučená:
Hindle, T. Making Presentations. Dorling Kindersley Ltd, 1998.
-
Doporučená:
F. Trompenaars, Ch.Hampden-Turner. Riding the Waves of Culture. Nocholas Brealey London.
-
Doporučená:
Richard D. Lewis. When cultures collide. London Nocholas Brealey, 2006. ISBN 978-1-904838-02-9.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava prezentace (referátu) v cizím jazyce
|
15
|
Sběr materiálu
|
15
|
Domácí příprava na výuku
|
26
|
Účast na výuce
|
26
|
Samostatná kritická četba
|
30
|
Celkem
|
112
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Předpokladem účasti studenta na předmětu je zvládnutí komunikace v anglickém jazyce na úrovni B1 CEFR. |
Získané způsobilosti |
Úspěšné absolvování předmětu umožní studentům kvalitní přípravu ke studiu anglicky psaných pramenů pro zpracování svých bakalářských prací, zvýší jejich připravenost komunikovat anglicky s cílovým publikem různých kultur a připraví je k prezentaci své bakalářské práce či jejích částí v angličtině. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Prezentace
|
|
|
|