|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPAUE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPAUE
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina - B1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/UPAUF a JC/UPAUU
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět poskytuje další prostor pro rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia. Důraz je kladen na rozvíjení schopností aplikace osvojovaných jazykových prostředků a řečových dovedností na potřeby efektivní komunikace v odborné praxi po ukončení studia (mluvený a psaný projev, moderní formy komunikace, poslech a čtení odborného i obecného textu s porozuměním).
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet je udělen na základě vypracované a prezentované semestrální práce na jedno ze zadaných témat a na základě písemného zápočtového testu. V rámci závěrečného testování bude ověřována míra dosažení úrovně jazykové kompetence studenta prostřednictvím využití standardizovaných testovacích materiálů.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
Placement test.
Introduction to each other. Question forms.
Opinions, discussion, agreement, disagreement. Modal verbs.
Travel, rail, bus travel, conversation, situations. Present Perfect Simple, Present Perfect Continuous.
Music collocations. Past Tenses: Past Simple, P. Continuous.
Homes. Future tenses: will/Present Continuous, going to. Presentation.
Staying at a hotel, school dorms, situations.
Make v. Do. Conditionals.
Complex language exam based on the standardized testing materials and including both the receptive and the productive language skills.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Linda Pospíšilová (100%),
-
Přednášející:
Mgr. Jan Šebek (100%),
-
Cvičící:
Mgr. Petr Krčmář (100%),
Michelle Lecomte (100%),
Mark Lovas, Ph.D. (100%),
Mgr. Marcel Pikhart, Ph.D. (100%),
Mgr. Vít Pohanka (100%),
Mgr. Jan Šebek (100%),
-
Vede seminář:
Mgr. Petr Krčmář (100%),
Mgr. Jan Šebek (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
REDSTON, C. - CUNNINGHAM, G. FACE2FACE Intermediate . Cambridge University Press, 2006. ISBN 0521603366.
-
Doporučená:
Internet and updated data/texts
(Internet)
-
Doporučená:
MACMILLAN. MACMILLAN English Dictionary for Advanced learners.
-
Doporučená:
e-learning. Presentation How to Make and Deliver it.
-
Doporučená:
Jon Naunton. ProFile 2 Intermediate. OUP, 2005. ISBN 978-0-19-457576-8.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Student by měl ovládat jazyk na úrovni A2+, základní gramatické jevy a strukturu jazyka, základní slovní zásobu obecné i odborné úrovně, aby bylo možno postoupit k dalšímu rozvíjení odborných jazykových znalostí. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace, umí si poradit s většinou situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokáže popsat své zážitky a události, sny, naděje a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. Výstupní úroveň je B1. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Didaktický test
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|