|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPAUF
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPAUF
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Angličtina - B1+
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět poskytuje další prostor pro rozšíření jazykových znalostí a dovedností získaných v průběhu předchozího studia. Důraz je kladen na rozvíjení schopností aplikace osvojovaných jazykových prostředků a řečových dovedností na potřeby efektivní komunikace v odborné praxi po ukončení studia (mluvený a psaný projev, moderní formy komunikace, poslech a čtení odborného i obecného textu s porozuměním).
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet je udělen na základě vypracované a prezentované semestrální práce na jedno ze zadaných témat a na základě písemného zápočtového testu. Finální hodnocení bude uděleno na základě práce studenta s konkrétními standardizovanými testovacími materiály.
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
|
Obsah
|
The Placement test.
Introduction to each other. Vocabulary practice.
Opinions, discussion, agreement, disagreement. Verb tenses.
Introductory phrases, greetings, goodbyes. Present Simple, P.Continuous.
Travel, rail, bus travel, conversation, situations. Past Simple, P. Continuous.
Presentation.
Flights, announcements, conversation, situations. Future: will/Present Continuous, going to. Presentation.
Staying at a hotel, school dorms, situations. Present Perfect Simple+Continuous. Presentation.
At a restaurant, school canteen. Modals 1. Presentation.
Making arrangements, exams, school parties. Modals 2. Presentation.
Opinions, presentations. 1st Conditional. Presentation.
Invitations, cultural differences, cultural shock. 2nd Conditional. Presentations.
Thanking for hospitality, saying goodbye. Passives. Presentations.
Complaints, conflict situations. Revision. Presentations.
Summative written test comprising the standardized test items relevant to the content of the course.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Cunningham, G.-Redstone Ch. face2face - Intermediate. CUP, 2005. ISBN 0-521-60336-6.
-
Doporučená:
Internet and updated data/texts
(Internet)
-
Doporučená:
MACMILLAN. MACMILLAN English Dictionary for Advanced learners.
-
Doporučená:
e-learning. Presentation How to Make and Deliver it.
-
Doporučená:
Jon Naunton. ProFile 2 Intermediate. OUP, 2005. ISBN 978-0-19-457576-8.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Student by měl ovládat jazyk na úrovni B1, základní gramatické jevy a strukturu jazyka, základní slovní zásobu obecné i odborné úrovně, aby bylo možno postoupit k dalšímu rozvíjení odborných jazykových znalostí. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Student rozumí hlavním myšlenkám srozumitelné spisovné vstupní informace, umí si poradit s většinou situací, jež mohou nastat při cestování v oblasti, kde se tímto jazykem mluví. Dokáže popsat své zážitky, události, záměry a cíle a umí stručně vysvětlit a odůvodnit své názory a plány. Výstupní úroveň je B1.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Didaktický test
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|