|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPFMC
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPFMC
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Francouzština - A2 příprava na mobilitu
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Francouzština - pro studium a stáže v zahraničí - A2
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Francouzština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je vybavit studenty, kteří uvažují o studijním pobytu v zahraničí, specifickými komunikačními, jazykovými a interkulturními dovednostmi, které jsou potřebné pro úspěšné zvládnutí situací při pobytu v zahraničí. Předmět si mohou zapsat i ti studenti bakalářských a navazujících studijních programů, kteří se již zahraničního pobytu zúčastnili a také ti, kteří si chtějí zdokonalit a procvičit své praktické jazykové dovednosti.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast a úspěšné vypracování zadaných úkolů během semestru.
Prezentace.
|
Obsah
|
Prezentace samotného studenta, studijního oboru, univerzity.
E-Mail, životopis, žádosti.
Ubytování, komunikace s pronajímatelem.
Cestování - nádraží, letiště.
Orientace ve městě.
V bance.
U lékaře.
Reálie francouzsky mluvících zemí.
Komplexní jazyková zkouška založená na standardizovaných testovacích materiálech a zahrnující receptivní i produktivní jazykové dovednosti.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
MÉRIEUX, R.; LOISEAU, Y. Connexions I. Didier, Paříž, 2004.
-
Doporučená:
PRAVDOVÁ, M. Francouzština pro začátečníky Le français pour vous. LEDA, 1999.
-
Doporučená:
GRÉGOIRE, M., THIÉVENAZ, O. Grammaire progressive du français. CLE International, Paříž, 2003.
-
Doporučená:
LeroyMiquel, Claire. Vocabulaire progressif du français : niveau débutant : avec 280 exercices. Paris: CLE International, 2010. ISBN 978-209-038126-9.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2 v obecné francouzštině. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen se dorozumět ústně i písemně v každodenních situacích. Umí popsat své potřeby a bezprostřední okolí. Píše jednoduché, ale souvislé texty o tématech, která zná nebo která ho zajímají. Dokáže jednoduchým způsobem odůvodňovat své názory nebo plány. Cílovou úrovní kurzu je A2+.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Rozhovor
- Prezentace
|
|
|
|