|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / UPSUE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
UPSUE
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Španělština- B1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
2 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Španělština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
JC/UPSUF a JC/UPSUG a JC/UPSUV
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvíjet znalosti studenta na jazykové úrovni minimálně A2+. Důraz je kladen na rozšíření slovní zásoby a rozvoj receptivních a produktivních řečových dovedností na základě osvojení relevantních jazykových prostředků. Výstupní úroveň na konci semestru je B1.
|
Požadavky na studenta
|
Účást na hodinách.
Úspěšné vypracování zadaných úkolů během semestru.
Absolvování zkoušky písemnou i ústní formou Test vychází z náplně kurzu v průběhu daného semestru. Min. úspěšnost je 60% a je předpokladem pro pokračování na ústní část zkoušky.
Ústní část se bude skládat z pohovoru na vybrané konverzační téma a interpretace připraveného článku. Studenti si podle svého studijního programu vyberou článek, který se tematicky týká jejich studia. Předloží ho u zkoušky a budou ho samostatně interpretovat - rozsah min. 1 strana A4.
V případě zavedení distanční výuky bude výuka probíhat v Ms Teams. Hodnocení bude na základě odevzdaných prací a online testu, popř. ústní online zkoušce.
|
Obsah
|
Minulé časy, vazby empezar a, acabar de apod. Pracovní nabídky, životopisy, motivační dopisy.
Budoucí čas. Plánování.
Vyjádření nutnosti, povinnosti, zákazu, příkazu. Neosobní vyjadřování.
Zvyky.
Vyprávění. Divadlo, kino, pohádky, příběhy.
Reklama. Rozkaz. Instrukce.
Zájmena osobní v přímém a nepřímém předmětu.
Vzdělávání.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Corpas,J.,Garmendia, A., Soriano, C. Aula Internacional 3 Nueva Edición. Difusión, Barcelona, 2016. ISBN 978-84-15640-11-0.
-
Rozšiřující:
CASTRO, F. Učebnice VEN II - Nuevo, audiokazety. Edelsa, Madrid, 2005.
-
Doporučená:
MATTE BON, F. Gramática comunicativa del espaňol I, II.. Edelsa Madrid, 1992.
-
Doporučená:
GÓMEZ TORREGO, L. Gramática didáctica de la lengua espaňola. Madrid, 1992.
-
Doporučená:
CASTRO VIUDEZ, F. Uso de la gramática espaňola- elemental. 1997.
-
Doporučená:
CASTRO VIUDEZ, F. Uso de la gramática espaňola- intermedio. 1998.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Příprava na zkoušku
|
26
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Celkem
|
72
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR A2+ v obecné španělštině. Student dokáže komunikovat prostřednictvím jednoduchých a běžných úloh v základních životních a profesních situacích. |
Získané způsobilosti |
Student je schopen se dorozumět ústně i písemně v každodenních situacích. Umí popsat své potřeby a bezprostřední okolí. Píše jednoduché, ale souvislé texty o tématech, která zná nebo která ho zajímají. Dokáže jednoduchým způsobem odůvodňovat své názory nebo plány. Cílovou úrovní kurzu je B1.
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Písemná zkouška
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|