|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / ZPAZG
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
ZPAZG
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Angličtina pro zdravotnictví - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
28
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
69 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Podmínky pro splnění požadavků předmětu v případě zavedení distanční výuky:
Na základě požadavků vyučujícího se student účastní online výuky dle rozvrhu předmětu a plní konkrétní zadané úkoly prostřednictvím online systémů Moodle / MS Teams.
Cílem předmětu je rozvoj komunikativních kompetencí a seznámení se s elementární odbornou zdravotnickou anglickou terminologií. Kurz by měl konsolidovat znalosti studujících a motivovat je k dalšímu studiu a používání anglického jazyka. Obsahem výuky je jak osvojování odborné terminologie, tak opakování základních gramatických okruhů
a procvičování řečových dovedností.
Studující je schopen interaktivní komunikace na úrovni B2, je kompetentní v užívání relevantní slovní zásoby v oblasti zdravotnické angličtiny (Medical English). V rámci mluveného projevu je studující schopen interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka. V rámci čtení zvládá jednotlivé techniky, pokročilé práce se slovníky a zdroji informací. Je schopen respektování stylistiky dle registru a porozumění běžným typům slyšených projevů týkajících se rutinních záležitostí v nemocničním prostředí.
|
Požadavky na studenta
|
Student vypracuje a prezentuje semestrální práci na jedno ze zadaných témat.
Zkouška má dvě části:
úspěšné složení písemného testu (minimálně na 60%) a ústní pohovor.
Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
|
Obsah
|
Hygiene.
Mental Health Nursing
Monitoring the Patient
Medication.
Alternative treatment
Standardized final language exam which consists of both the written and the oral part and which also reflects the specific command of language relevant to the students' professional needs.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Grice, Tony. Oxford English for Careers, NURSING 1.
-
Doporučená:
Buldov, S.V., Maxerová M. English for nurses, Angličtina pro zdravotní sestry, Informatorium, Praha 2003.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- pro nerodilé mluvčí jazyka
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné angličtině.
|
Získané způsobilosti |
Student je schopen interaktivní komunikace na úrovni B2, je kompetentní v užívání relevantní slovní zásoby v oblasti Medical English (MedE).
B2/MedE:
Mluvený projev: interaktivita, rozlišení registru formálního a neformálního jazyka.
Čtení: zvládnutí jednotlivých technik, pokročilá práce se slovníky a zdroji informací.
Psaní: respektování stylistiky dle registru.
Poslech: porozumění běžným typům slyšených projevů týkajících se rutinních záležitostí v nemocničním prostředí. |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor jazykového projevu studenta
- Didaktický test
|
|
|
|