|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
JC / ZPRZV
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
JC
/
ZPRZV
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Akademický rok
|
2016/2017
|
Název
|
Ruština pro zdravotnictví - B2
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Ruština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Jazyková cvičení rozvíjí a prohlubují dosažené jazykové znalosti a komunikativní dovednosti v profesně zaměřeném ruskémjazyku. Studenti pracují s ruskou odbornou terminologií a poznávají specifické problematiky cizojazyčného zdravotnického prostředí. Rozšíří si znalosti a zkušenosti ve vyhledávání a zpracování aktuálních informací a prohlubují kompetence v cílovém jazyce.
|
Požadavky na studenta
|
Formát závěrečného hodnocení bude pokrývat veškeré relevantní jazykové prostředky a řečové dovednosti osvojené v rámci předmětu a bude se opírat o standardizované testovací materiály.
|
Obsah
|
Tématické okruhy:
Porodní asistence.
Lékařské přístroje.
Klinické obory.
Radiologie.
Zdravotně sociální péče.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Djakova, V.N. Dialog vracha s bolnym. Petrohrad, 2014. ISBN 9785865477599.
-
Doporučená:
Lebeděv, V.K. Dělovaja pojezdka v Rossiju. Petrohrad, 2002.
-
Doporučená:
Kozlova, T. Dogovorilis. Fraus, Plzeň, 2004.
-
Doporučená:
Dlouhá, Oxana. Odborné texty a cvičení z ruského jazyka. PA, Praha, 1995.
-
Doporučená:
Anfilov, Horvátová. Ruská konverzace. VŠE, Praha, 1995.
-
Doporučená:
Csiriková, M. Ruština v praxi. Leda, Praha, 2002.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Komunikativní kompetence na úrovni CEFR B1+ v obecné ruštině.
|
Získané způsobilosti |
V rámci jednosemestrální výuky je student schopen prezentovat hlavní myšlenky písemnou i ústní formou k dané problematice a může vést diskuzi ve svém oboru. Na této úrovni může napsat podrobné texty z širší oblasti konverzačních a odborných témat. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|