|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BJAC3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BJAC3
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Jazyková cvičení III - CEFR C1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
70 / 89
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/JAC3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BJAC1
nebo KAA/BJAC2
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAA/BJAC4, KAA/BKORA, KAA/BOJA1, KAA/BPRAX
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem studijního předmětu je v návaznosti na Jazyková cvičení I. a II. dále rozvíjet komunikativní kompetenci studentů v anglickém jazyce, a to ve všech jejich oblastech - lingvistické, pragmatické i strategické. Studenti rozvíjí své produktivní a receptivní dovednosti na základě osvojení relevantních jazykových prostředků, osvojí si gramatickou a lexikální přesnost vyjadřování a plynulost projevu v závislosti na stylistické příslušnosti a dále využívají znalosti a dovednosti získané v jiných předmětech, např. prezentační dovednosti (PREZ), odborný jazyk (OJA1) a základy písemného projevu (ZPSA) při vypracovávání vlastních ústních a písemných prezentací. Zároveň si rozvinou schopnost realizovat komunikační záměr. Výuka je realizována rodilým mluvčím.
|
Požadavky na studenta
|
Lektor 1:
Při prezenční formě výuky jsou dvě možnosti:
1. Docházka minimálně 65% a minimálně 80% úspěšnost v každé ze tří seminárních prací.
2. Docházka minimálně 80% a minimálně 65% úspěšnost v každé ze tří seminárních prací.
Při distanční výuce studenti vypracují týdenní úkoly, jejichž včasné odevzdání nahrazuje docházku, při zachování stejných poměrů jako při prezenční výuce.
Lektor 2:
1. prezentace na zadané téma
2. účast na hodinách minimálně 60%
Při distanční výuky bod 1. zůstá v platnosti a bude splněn v rámci online seminářů (MS Teams), bod 2. se bude týkat účasti na online seminářích a samostatného vypracování zadaných úkolů (MS Teams a LMS Moodle).
|
Obsah
|
Témata:
1 Proposals, persuasion
2 Small talk, white lies
3 Talks, food, pictures and science
4 Competition entries, mini sagas
5 Travel writing, trips and travel
6 Interpreting facts and figures, climate change
7 Formal letters, how to complain
8 Investigative journalism, stories in the news
Gramatická a lexikální témata:
Multiple meanings, cleft sentence, emphasizing, hypothesizing, word formation, idioms, prefixes and suffixes, linking devices, collocations, phrasal verbs, homophones and homographs,
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Povinná docházka
Samostatná příprava na semináře a aktivní účast
Závěrečný test a ústní pohovor. |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|