|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BPROJ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BPROJ
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Projekt
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
28 / 35
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/PROJ
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BPRAX
nebo KAA/PRAX
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studentům je zadán projekt před nástupem na praxi, během níž se předpokládá jejich aktivní práce na přípravné fázi projektu. Studenti zpracovávají uceleně informace o oblasti podniku, ve které působili, píší výzkumnou zprávu v cílovém jazyce o projektu, na kterém participovali. Na závěr vypracovávají seminární práci a připravují její ústní obhajobu. Studenti při práci na projektu prokáží dosažené dovednosti v práci se zdroji, sběru a třídění informací v rodném i cílovém jazyce, v analýze a kvalitním zpracování podkladů v rodném i cílovém jazyce, v interpretaci, vyhodnocování a zpracování získaných informací, v konstruktivní kritice a hodnocení jiných prací, v kompetenci zvládat dotazy.
|
Požadavky na studenta
|
Závěrečná zpráva o zpracování projektu (teoretická východiska, výzkum, analýza výsledků, další vývoj; 2000-3000 slov).
Týmová práce, hodnocení psaní.
Ústní část - obhajoba výzkumné zprávy.
|
Obsah
|
What is a research paper?
Types of research papers (analytical, explanatory and argumentative), audience, plagiarism.
Choosing the topic, invention techniques.
Outline.
Developing a thesis statement, types of resources, evaluating resources, note-taking.
Procrastination and writer's block, writing and integrating sources.
Editing, proofreading, finalisation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Bell, J. Doing your research project : A guide for first-time researchers in education and social science. Buckingham : Open University Press, 1993.
-
Základní:
Šanderová, J.; Miltová, A. Jak číst a psát odborný text ve společenských vědách: několik zásad pro začátečníky. Praha: Sociologické nakladatelství, 2005.
-
Základní:
Blanton; L. L.& Lee, L. Writing Workshop: promoting college success. Boston: Heinle & Heinle., 1998.
-
Doporučená:
http://owl.english.purdue.edu/workshops/hypertext/ResearchW/index.html
-
Doporučená:
http://www.bedfordstmartins.com/online/cite7.html
-
Doporučená:
O'Donnell; T. D. & Paiva, J. L. Independent writing. Boston : Heinle & Heinle, 1993.
-
Doporučená:
Trzeciak, J. & Mackay, S. E. Study skills for academic writing : student's book. New York : Prentice-Hall., 1994.
-
Doporučená:
The Chicago Manual of Style, 14th/15th edition. University of Chicago Press.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti si zlepší své dovednosti v akademickém psaní prostřednictvím vytvoření výzkumné zprávy v anglickém jazyce o projektu realizovaném v rámci praxe (popis podnikové kultury, zpracování projektu, na kterém participovali). Rozvinou dovednosti v práci s primárními a sekundárními zdroji, tj. sběr, třídění, analýza informací v rodném i cílovém jazyce, jejich zpracování a interpretace, schopnosti kritického hodnocení jiných prací a vedení odborné diskuze.
|
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozhovor
|
|
|
|