|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BPRX3
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BPRX3
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Souvislá pedagogická praxe
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Praxe
3
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
19 / 25
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/PRX3
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BUDAJ
a KAA/BPRX2
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je aktivace znalostí obecně- i oborově-didaktických přímo v reálném prostředí nižší sekundární školy, kde studenti absolvují sérii samostatných výstupů (2 týdny; tj. 12 vyučovacích jednotek). Student rovněž získá základní orientaci v oblasti kultury/klimatu vzdělávací instituce.
|
Požadavky na studenta
|
1. Aktivní účast na seminářích předcházejících praxi, na seminářích vedených externisty a na skupinové diskusi (1 absence).
2. Observace a vlastní výuka v rozsahu 12 hodin na vybrané škole.
3. Odevzdání kompletní dokumentace, tj. souboru 12 plánů vyučovacích hodin včetně materiálních didaktických prostředků, písemně vypracovaných zadaných úkolů, hodnocení mentorem a dohody o provedení práce.
4. Individuální pohovor na základě odevzdané dokumentace.
|
Obsah
|
Organisational and administrative issues - choice of the school.
Setting the tasks.
Observing and teaching 12 lessons at a particular school followed by debriefing sessions with the mentor; completion of the tasks set by the university.
Interview with the tutor.
Additional topics included in the academic year 2018/2019: prevention of bullying at school, prevention of burn-out. These topics will be covered by external experts.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Richards, J.C., Farrell, T.S.C. Practice Teaching.. Cambridge: Cambridge University Press, 2011. ISBN 978-0-521-18622-3.
-
Doporučená:
ČERNÁ, M. et al. Video Library - Teaching Practice II (CD-ROM).. Pardubice : Univerzita Pardubice, 2008.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Ve spolupráci s uvádějícím učitelem - mentorem - rozvíjí student svou profesní kompetenci v rámci trojstupňového cyklu plánování - realizace - analýza. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody samostatných akcí
- Pozorování
- Nácvik dovedností
- Pracovní činnosti
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
- Rozhovor
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|