|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BRFS
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BRFS
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Reflektivní didaktický seminář
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
16 / 16
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/RFS
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BUDAJ
a KAA/BPRX2
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Reflektivní seminář přímo navazuje na učitelské praxe. Cílem studijního předmětu je upevňování a další rozvoj (sebe)reflektivních strategií a technik studentů. Analýza a reflexe získaných zkušeností studentů probíhá na pozadí znalostní báze učitelství a jejich cílem je podpořit procesy zvědomování a formování individuálního pojetí výuky.
|
Požadavky na studenta
|
1. Esej - Já - budoucí učitel (termín odevzdání: nejpozději 31.10.)
2. Sebehodnocení - vyplněný formulář Hodnocení studenta na pedagogické praxi (termín odevzdání: nejpozději do 4.12.)
3. Individuální rozhovor na základě odevzdané dokumentace.
|
Obsah
|
Analysis and evaluation (level and areas of professional learning, interventions into processes of professional learning, reflective strategies and techniques).
Individual action points.
Professional portfolio and its presentation.
Theoretical input (selection of topics based on individual students´ needs).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Literatura není zadávána.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Seminář umožňuje reagovat na konkrétní potřeby studentů v oblastech jejich profesního rozvoje, pomáhá jim rozvíjet příslušné klíčové profesní dovednosti a slouží tak jako opora rozvoje profesního učení, čímž podporuje růstovou kompetenci studentů. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozhovor
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|