|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / BUDAJ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
BUDAJ
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Úvod do didaktiky anglického jazyka
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
21 / 39
|
0 / 0
|
9 / 9
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ano
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KAA/LDI2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/BUDCJ
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KAA/BHCVZ, KAA/BPRX3, KAA/BRFS, KAA/BSPK
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je dále rozvíjet poznatkovou základnu učitelství anglického jazyka, tj. znalost soustavy základních didaktických poznatků a dovednost orientace ve složité problematice obsahu i procesu vyučování a učení žáků. Pozornost je věnována výuce jazykových prostředků a řečových dovedností. Předmět je realizován v integraci s předměty Vybrané kapitoly z obecné didaktiky a Pedagogická praxe a její reflexe II.
|
Požadavky na studenta
|
Integrace výstupů kurzů obecné didaktiky, didaktiky anglick0ho jazyka a pedagogické praxe, znalost předepsané literatury:
Aktivní účast na výuce (max. 2 absence) a předložení požadované dokumentace (příprava na zadané mikrovýstupy a evaluační formuláře; anotace odborné literatury dle zadání; seznam literatury)
Formát zkoušky: ústní pohovor na základě předloženého materiálu
|
Obsah
|
Lesson planning.
Teaching pronunciation.
Teaching vocabulary.
Teaching grammar.
Teaching listening.
Teaching reading.
Teaching speaking.
Teaching writing.
Textbook evaluation.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Scrivener, J. Learning Teaching. London, 2011. ISBN 978-0-230-72984-1.
-
Základní:
Celce-Murcia, M., Brinton, D., Snow, M. A. Teaching English as a second or foreign language. Boston, 2014. ISBN 978-1-111-35169-4.
-
Základní:
Harmer, J. The practice of English language teaching. London, 2015. ISBN 978-1-4479-8025-4.
-
Doporučená:
Wilson, J.J. How to teach listening. Harlow, 2008. ISBN 978-1-4058-4775-9.
-
Doporučená:
Thornbury, S. How to teach vocabulary. Harlow, 2004. ISBN 0-582-42966-8.
-
Doporučená:
Harmer, J. How to teach writing. Harlow, 2004. ISBN 0-582-77998-7.
-
Doporučená:
Celce-Murcia. Teaching pronunciation. 2010. ISBN 978-0-521-72975-8.
-
Doporučená:
Nuttall, C. Teaching reading skills in a foreign language. Oxford, 2005. ISBN 1-4050-8005-1.
-
Doporučená:
Goh, C. C. M., Burns, A. Teaching speaking: A holistic approach. New York, 2012. ISBN 978-1-107-64833-3.
-
Doporučená:
Thornbury, S. Uncovering grammar. 2001. ISBN 0-333-95282-0.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti se učí identifikovat konkrétní pedagogické problémy a klást otázky, kriticky analyzovat a hodnotit zkušenosti vlastní i cizí; začínají tak rozvíjet vlastní profesní kompetenci. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Pozorování
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Posouzení zadané práce
- Rozhovor
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|