|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / EDID2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
EDID2
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Teaching English as a Foreign Language I
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Teaching English as a Foreign Language II
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 5
|
0 / 0
|
0 / 1
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
The course is intended only for Erasmus students.
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
DAJ2 je koncipován jako jádrový předmět modulu profesní přípravy. Vede studenty k tomu, aby byli připraveni řídit procesy osvojování cizího jazyka ve školních podmínkách. Cíle i obsah studijního předmětu vycházejí z předpokladu, že studenti jsou absolventy Bc. studijního programu pedagogického zaměření v oboru anglický jazyk, že tedy mají internalizovány základní složky profesní učitelské kompetence. V rámci DAJ2 budou v návaznosti na DAJ1 relevantní dovednosti i znalosti dále rozvíjeny a systematizovány prostřednictvím synchronní a diachronní analýzy metod a přístupů k výuce anglického jazyka. Studenti si zapamatují a porozumí principům/východiskům jednotlivých přístupů a metod a prostřednictvím demonstrace vybraných technik je budou schopni aplikovat ve své výuce. Tuto zkušenost pak budou reflektovat prostřednictvím analýzy a hodnocení svých vyučovacích postupů pomocí digiportfolia Mahara.
|
Požadavky na studenta
|
Aktivní účast na seminářích (max. 1 absence).
Kolokvium - rozhovor založený na studenty předem předložených materiálech a seznamu přečtené literatury (ddevzdání požadovaných materiálů alespoň 3 dny před ústním pohovorem).
Analýza učebního plánu.
Požadované materiály (Mahara):
Soubor zodpovězených otázek založených na sledování videa - Methods and Approaches in ELT).
Soubor vypracovaných úkolů (demonstrace technik jednotlivých metod včetně plánu - cíl, obsah, pomůcky, atd. a reflexe odučené techniky).
Seznam prostudované literatury.
|
Obsah
|
The concept of method in ELT. The Grammar-Translation Method. The Direct Method. The Audiolingual Method. TPR. Suggestopedia. The Silent Way. The Natural Approach. Community Language Learning. Communicative Approaches. Content-Based Instruction / CLIL. Task-Based Language Teaching.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D. (50%),
Mgr. Irena Reimannová, Ph.D. (50%),
-
Přednášející:
doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D. (100%),
Mgr. Irena Reimannová, Ph.D. (100%),
-
Vede seminář:
doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D. (100%),
Mgr. Irena Reimannová, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Profesní kompetence studentů je rozvíjena a systematizována zejména v oblasti řízení procesů osvojování cizího jazyka ve školních podmínkách prostřednictvím synchronní a diachronní analýzy metod a přístupů k výuce anglického jazyka.
|
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Pozorování
- Demonstrace
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Rozhovor
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|