|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / MHUN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
MHUN
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Hodnocení univerzitním učitelem
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
5 / 6
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
předmět musí být zapsán současně s MUPX2
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento studijní předmět je součástí tzv. klinické komponenty, kterou tvoří následující předměty: Učitelská praxe II, Reflektivní seminář II, Hodnocení univerzitním učitelem a Hodnocení uvádějícím učitelem. Jako celek klinická komponenta umožní další profesní rozvoj studentů učitelství, ať již v oblasti odborných znalostí a dovedností i obecných způsobilostí. Realizace klinické komponenty je vystavěna na úzké spolupráci univerzitních učitelů (didaktiků), uvádějících učitelů (mentorů) a studentů učitelství.
Cílem předmětu Reflektivní seminář II je pokračovat v rozvíjení systematické (sebe)reflexe činností učitele na základě analýzy a hodnocení průběhu a výsledků své práce s oporou o kritéria a oblasti rozpracované v "Hodnocení studenta na pedagogické praxi". Tímto způsobem je u studentů rovněž rozvíjena dovednost kritického sebehodnocení.
|
Požadavky na studenta
|
1. Videonahrávka a její analýza
2. Akční plán a jeho prezentace
Po případném přechodu škol na distanční výuku a změně kontextu pedagogické praxe je možné videonahrávku výuky nahradit videonahrávkou (případně audionahrávkou) online výuky.
|
Obsah
|
Student provede celkové zhodnocení své pedagogické činnosti, včetně analýzy videonahrávky, na základě kritérií v "Hodnocení studenta na pedagogické praxi" a stanoví si akční plán pro svůj další profesní rozvoj.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Irena Reimannová, Ph.D. ,
prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. ,
Mgr. Helena Zitková, Ph.D. ,
-
Cvičící:
prof. PhDr. Vladimíra Spilková, CSc. (100%),
Mgr. Helena Zitková, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|