|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / MHUU
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
MHUU
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Hodnocení uvádějícím učitelem
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / 17
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština, Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Poznámka
|
předmět musí být zapsán současně s MUPX2
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento studijní předmět je součástí tzv. klinické komponenty, kterou tvoří následující předměty: Učitelská praxe II, Reflektivní seminář II, Hodnocení univerzitním učitelem a Hodnocení uvádějícím učitelem. Jako celek klinická komponenta umožní další profení rozvoj studentů učitelství, ať již v oblasti odborných znalostí a dovedností i obecných způsobilostí. Realizace klincké komponenty je vystavěna na úzké spolupráci univerzitních učitelů (didaktiků), uvádějících učitelů (mentorů) a studentů učitelství.
V předmětu Hodnocení uvádějícím učitelem se mentoři a studenti učitelství seznámí s hodnotícími nástroji, se kterými budou kromě poskytování průběžné zpětné vazby v průběhu učitelské praxe pracovat.
|
Požadavky na studenta
|
1. Student odevzdá mentorem vypracované závěrečné hodnocení za využití nástroje "Hodnocení studenta na pedagogické praxi"
Požadavek je navázán na pedagogickou praxi ve školách, v případě přechodu univerzity na distanční výuku zůstává stejný.
Požadavek zůstává stejný i po případném přechodu škol na distanční výuku, hodnocení bude reflektovat činnosti studenta v kontextu této výuky.
|
Obsah
|
Mentoři ve spolupráci se studenty provádějí v polovině a na konci semestru/praxe formální hodnocení za využití strukturovaného nástroje, jehož cílem je zachytit vývoj studenta v oblastech profesní kompetence.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Rozvoj způsobilosti kritického sebehodnocení. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
|
|
|
|