|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / MITAJ
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
MITAJ
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Informační technologie ve výuce Aj
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Název dlouhý
|
Informační technologie ve výuce anglického jazyka
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
11 / 15
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento předmět se zaměřuje na problematiku integrování ICT do výuky cizích jazyků nejenom z pohledu samotné výuky, ale také z ostatních rovin školního života (např. integrování ICT do komunikace s rodiči). Cílem tohoto předmětu je seznámit studenty se stručným přehledem historického vývoje integrování ICT za účelem pochopení aktuálního pojetí této integrace, důraz je kladen na možnosti didaktického využití ICT ve výuce anglického jazyka. Studenti by měli být schopni tzv. moderní materiální didaktické prostředky nejenom kriticky hodnotit s ohledem na možnosti jejich začlenění do výuky, ale také by si měli osvojit nejenom znalosti, ale i dovednosti, které jim umožní tyto prostředky smysluplně využívat ve výuce cizích jazyků.
|
Požadavky na studenta
|
Vypracované úkoly zadané jednotlivými vyučujícími
|
Obsah
|
Studijní opory: Moodle, MS Teams, web/blog dle vlastního výběru
Obsah:
Úvod do kurzu
Počáteční a závěrečná reflexe
Integrace ICT do vzdělávání, právní a etické otázky spojené s užíváním ICT ve výuce anglického jazyka
English Me (Vít) - úvodní seznámení, rozhraní pro učitele, slovní zásoba, gramatika, poslech s porozuměním, trénink poslechu a překladu, English Me a autonomní učení, porovnání s jinými produkty
Hot Potatoes (Ježková) - úvod, charakteristika modulů, JMatch, JMix, JCross, JClose, JQuiz
Kahoot, Quizlet, únikové hry, výuková videa (Reimannová)
MS Teams, Zoom, Google Meet (Reimannová)
Miniprojekty I a II - funkční užití jazyka (mluvený a písemný projev) v kontextu současné epidemické situace (Reimannová)
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Reimannová, Irena. Blended learning ve výuce v obchodní angličtiny. Pardubice: Univerzita Pardubice Fakulta filozofická, 2011. ISBN 978-80-7395-347-8.
-
Základní:
Zounek, Jiří a Petr Sudický. E-learning: učení (se) s online technologiemi.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2012. ISBN 978-80-7357-903-6.
-
Základní:
Neumajer, Ondřej, Lucie Rohlíková a Jiří Zounek. Učíme se s tabletem. Využití mobilních technologií ve vzdělávání.. Praha: Wolters Kluwer Česká republika, 2015. ISBN 978-80-7478-768-3.
-
Doporučená:
Smith, David Gordgon and Eric Baber. Teaching English with Information Technology.. East Sussex: Pavilion Publishing., 2005. ISBN 1 904549012.
-
Doporučená:
Hall, Graham (ed.). The Routledge Handbook of English Language Teaching.. London: Routledge, Taylor & Francis Group, 2016. ISBN 9780415747394.
-
Doporučená:
Al-Mahrooqi and Salah Troudi (eds.). Using Technology in Foreign Language Teaching.. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2014. ISBN 978-1443865227.
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
10
|
Projekt individuální
|
20
|
Domácí příprava na výuku
|
40
|
Praktická výuka
|
10
|
Celkem
|
80
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Technologicko-didaktické znalosti a dovednosti |
Vyučovací metody |
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|