|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KAA / SPK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KAA
/
SPK
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Sociální a pedagogická komunikace
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 25
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KAA/LDI2
a KAA/OBD2
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je podpořit další profesní rozvoj studentů učitelství. Studenti si uvědomí svoji profesní filozofii a naučí se komunikovat o odborných otázkách v českém jazyce. Připraví se na reálné situace z praxe (jako jsou například schůzky a diskuse s rodiči, ostatními kolegy či vedením školy, stresové situace ve škole, apod.) formou hraní rolí, praktickými ukázkami či prožitkovým učením a diskusemi s učiteli z praxe v seminářích.
|
Požadavky na studenta
|
1. aktivní účast na seminářích (max. 2 absence)
2. průběžné plnění zadávaných úkolů (reflektivní psaní, teoretická příprava)
3. písemná reflexe kursu (4 - 6 stran)
|
Obsah
|
Profesní filozofie učitele.
Účastníci pedagogické komunikace - zaměření na rodiče, kolegy, vedení škol.
Vybraná témata didaktiky angličtiny v komunikaci učitele AJ s rodiči, kolegy a vedení školy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti si uvědomí svoji profesní filozofii týkající se vybraných otázek didaktiky anglického jazyka a naučí se ji komunikovat různým účastníkům pedagogické komunikace. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Hospitace
|
|
|
|