|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCJ / BAA2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCJ
/
BAA2
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Anglický jazyk pro historiky: CEFR A2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
3 / 10
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
1 / 5
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KCJ/BAB1
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Kurz anglického jazyka na úrovni A2 (Pre-Intermediate) zprostředkovává jazykové kompetence zaměřené na porozumění a interpretaci historických odborných textů a klíčové kompetence v aktivním užívání anglického jazyka na úrovni CEFR A2. Zaměřuje se na diverzifikované komunikační potřeby studentů historie a rozvíjí jazykové dovednosti jako čtení s porozuměním, poslech s porozuměním, psaní stylisticky různorodých textů, orientace v přirozených komunikačních situacích a idiomatické použití jazykových prostředků. Studenti získají přehled o gramatických časech a jejich použití. Texty a poslechové materiály pracují s konkrétními historickými i abstraktnějšími kontexty.
|
Požadavky na studenta
|
Absolvování písemného testu nejméně na 70%. Písemný test má části: gramatickou, poslechovou a četbu s porozuměním.
80% docházka
V případě nařízení distanční/hybridní výuky studenti nadále dodržují rozvrhové akce předmětu, účastní se aktivně a v určenou dobu distanční/hybridní výuky zajišťované prostřednictvím elektronického výukového systému MS Teams, vypracovávají a kontrolují si zadané úkoly publikované na STAGu, komunikují s vyučujícím prostřednictvím e-mailu, el. systému MS Teams, Skype, případně telefonicky.
|
Obsah
|
1. The tense system.
2. Casual conversations.
3. Informal writing.
4. Verbs "make" and "do".
5. Talking about places; exchanging information; expressing opinions.
6. Writing a formal letter or email.
7. Narrative tenses - Past Simple and Continuous; Past Perfect; used to.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
SOARS, J. - SOARS, L. New Headway Intermediate (Fourth edition), Student´s Book/ Workbook. Oxford, 2018.
-
Doporučená:
MURPHY, R. Essential Grammar in Use (Fourth edition).. Cambridge, 2015.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Příprava na zápočet
|
15
|
Celkem
|
61
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Znalost anglického jazyka minimálně na úrovni A1P.
Studenti mohou být na začátku semestru přezkoušeni a na základě výsledků úvodního testu přeřazeni do kurzu jiné jazykové úrovně podle CEFR.
|
Získané způsobilosti |
Studenti si osvojí rozšířené používání časů, získají kompletní přehled gramatiky, naučí se používat vazby a frázová slovesa. Budou se vyjadřovat plynuleji, získají schopnost parafrázovat. Po absolvování semestru, budou mít znalosti, dostatečné pro běžnou konverzaci v každodenních situacích. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|