|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCJ / BNOM2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCJ
/
BNOM2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Odborný jazyk - německý jazyk v man. II
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Odborný jazyk - německý jazyk v managementu a marketingu II.
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
1 / 20
|
4 / 10
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KCJ/OJMM2
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KCJ/BNOM1
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
ANO
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět navazuje na poznatky získané v semináři "Odborný jazyk - Management a marketing I. Těžištěm je rozvoj jednotlivých řečových dovedností (čtení, poslech, psaní a mluvení) s důrazem na systematické rozšiřování slovní zásoby z oblasti marketinku a managementu. Důraz je kladen především na rozvíjení komunikativních strategií v profesním životě i podnikání, jakož i na zvládnutí odpovídajících jazykových prostředků na úrovni certifikované zkoušky "Prüfung Wirtschaftsdeutsch International". Seminář rozvíjí receptivní dovednosti pro práci s ekonomicky zaměřenými texty.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná účast na seminářích je 80%. Při závěrečné zkoušce student prokáže schopnost diskutovat na ekonomická témata, argumentovat a prezentovat.
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
BUSCHA A., MATZ J., RAVEN S., SZITA S. Entscheidungen: Deutsch als Geschäfts- und Verhandlungssprache. Leipzig, 2016.
-
Základní:
BUSCHA A., MATZ J., RAVEN S., SZITA S. Entscheidungen: Deutsch als Geschäfts- und Verhandlungssprache. Leipzig, 2016.
-
Základní:
SCHUGK M. lnterkulturelle Kommunikation in der Wirtschaft. Grundlagen und interkulturelle Kompetenz für Marketing und Vertrieb. 2. Aufl. München, 2014.
-
Základní:
SCHUGK M. lnterkulturelle Kommunikation in der Wirtschaft. Grundlagen und interkulturelle Kompetenz für Marketing und Vertrieb. 2. Aufl. München, 2014.
-
Doporučená:
RENNHAK C., OPRESNIK M. O.:. Marketing: Grundlagen. Wiesbaden, 2016.
-
Doporučená:
RENNHAK C., OPRESNIK M. O.:. Marketing: Grundlagen. Wiesbaden, 2016.
-
Doporučená:
MEFFERT H., BURMANN CH., KIRCHGEORG M.:. Marketing. Grundlagen martkorientierter Unternehmnesführung. Konzepte-Instrumente-Praxisbeispiele.12. Aufl.. Wiesbaden, 2014.
-
Doporučená:
MEFFERT H., BURMANN CH., KIRCHGEORG M.:. Marketing. Grundlagen martkorientierter Unternehmnesführung. Konzepte-Instrumente-Praxisbeispiele.12. Aufl.. Wiesbaden, 2014.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
24
|
Domácí příprava na výuku
|
12
|
Příprava prezentace (referátu) v cizím jazyce
|
8
|
Vypracování seminární práce
|
6
|
Příprava na zkoušku
|
6
|
Sběr materiálu
|
2
|
Celkem
|
58
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Odborný jazyk - německý jazyk Management a marketing I. |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Obhajoba vlastního projektu
- Prezentace
|
|
|
|