|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KCJ / JNC1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KCJ
/
JNC1
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Jazyková cvičení I - CEFR B2
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
4
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 25
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Němčina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
KCJ/AKP2, KCJ/JNC2, KCJ/KORN, KCJ/LEXI, KCJ/LIKN, KCJ/NJM, KCJ/OJN1, KCJ/PREN, KCJ/PR1N
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Studenti budou rozvíjet komunikativní kompetence v cizím jazyce. Budou umět používat německý jazyk v jeho mluvené i psané formě v různých prakticky orientovaných situacích. Jedná se o prohlubování a zdokonalování receptivních a produktivních dovedností v návaznosti na nově osvojené jazykové prostředky.
|
Požadavky na studenta
|
Povinná účast na seminářích je 80%.
Zápočet je udělen na základě aktivní účasti, splnění úkolů během semestru (nutná jazyková korektnost) a zápočtového testu.
|
Obsah
|
Trénink dovedností - čtení s porozuměním, poslech, psaní, mluvení.
Opakování gramatiky.
Rozšíření slovní zásoby.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
PERLMANN-BALME M., SCHWALB S., MATUSSEK M. Sicher! B 2.1. Ismaning. ISBN 9783195012072.
-
Doporučená:
Perlmann-Balme, Schwalb, Orth-Chambah, Weers. em neu Brückenkurs. Ismaning, 2014. ISBN 9-783195-416962.
-
Doporučená:
HERING A., MATUSSEK M., PERLMANN-BALME M. em Übungsgrammatik. Ismaning, 2006. ISBN 3-19-001657-7.
-
Doporučená:
DREYER H., SCHMITT R. Lehr- und Übungsbuch der deutschen Grammatik aktuell. Ismaning, 2016. ISBN 9-783193-072559.
-
Doporučená:
BAUER-HUTZ B., WAGNER R. Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat B2, Testbuch. Stuttgart, 2008. ISBN 9-783126-758314.
-
Doporučená:
Bauer-Hutz B., Wagner R. Mit Erfolg zum Goethe-Zertifikat B2, Übungsbuch + Audio CD. 2008. ISBN 9783126758307.
-
Doporučená:
PERLMANN-BALME M., SCHWALB S., MATUSSEK M. Sicher B1+. München, 2012. ISBN 9783190012060.
-
Doporučená:
DITTRICH, R., FREY, E. Training Zentrale Mittelstufenprüfung. Band 1. Leseverstehen, Hörverstehen.. Max Hueber Verlag, München, 1998.
-
Doporučená:
LUSCHER R. Übungsgrammatik für Anfänger. Ismaning, 2000. ISBN 3-88532-511-X.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
52
|
Domácí příprava na výuku
|
35
|
Příprava na zápočet
|
8
|
Celkem
|
95
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti budou schopni používat nové jazykové prostředky v běžné komunikaci a zároveň dokáží interpretovat a prezentovat text v cizím jazyce. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
- Rozbor jazykového projevu studenta
|
|
|
|