|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KDMML / XEPMN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KDMML
/
XEPMN
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Project Management
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Projektový management
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
20
[HOD/SEM]
Cvičení
20
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KDMML/XAPMN a KDMML/YAPMN a KDMML/YEPMN
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je pomoci studentům seznámit se všemi fázemi projektu, s moderními nástroji, které je možné využít a s postupy plánování a realizování projektu.
|
Požadavky na studenta
|
Student musí v průběhu semestru i při závěrečné zkoušce prokázat porozumění řešeným problémům a schopnost vytvořit projektový plán a realizovat projekt. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
|
Obsah
|
1. Seznámení, historie a smysl projektového managementu, základní pojmy a principy
2. Lidé v projektovém managementu
3. Zahájení, příprava a nástroje
4. Rizika, realizace a změny
5. Klasický versus agilní přístup
6. PO, Scrum Master, Backlog
7. Mítinky
8. Týmy
9. Jak začít se Scrumem
10. Behaviorální kompetence
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Kerzner. Project management: a systems approach to planning, scheduling, and controlling. Hoboken, 2013. ISBN 978-1-118-02227-6.
-
Doporučená:
Sutherland. Scrum. London, 2014. ISBN 9781847941107.
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
40
|
Příprava na zkoušku
|
32
|
Projekt týmový
|
42
|
Příprava na zápočet
|
16
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Celkem
|
150
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokládá se rutinní zvládnutí základních technik operačního výzkumu. |
Získané způsobilosti |
Student má přehled o metodách projektového řízení, je schopen vytvořit projektový plán a umí používat zásady agilního přístupu. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Pracovní činnosti
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
- Coordinated practice
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
|
|
|
|