|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KDS / XERCD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KDS
/
XERCD
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Advanced concepts in reinforced concrete
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Advanced concepts in reinforced concrete design
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
6
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
This course is conceived to provide the students with a clear application of the reinforced concrete design. The presentation of a detailed theory of the reinforced concrete is integrated with a detailed step-by-step solution of the provided examples. A proper emphasis is placed on both theory and examples to make advanced subject matter simply accessible to students. In this course, prior knowledge of the basic mechanics is assumed. Then, the theory of advanced concrete structures is incorporated.
|
Požadavky na studenta
|
Požadovaná účast na cvičeních (pouze prezenční studium) Vypracování a odevzdání všech zadaných úkolů Absolvování zkoušky
|
Obsah
|
1. Introduction, review of basic knowledge 2. Reinforced concrete materials 3. Actions on structures: Reinforcing steel and concrete 4. Fundamental assumptions in bending 5. Flexural design of beams 6. Shear design of beams 7. Design of slabs 8. Punching response 9. Design of footings 10. Reinforcing steel detailing, anchorage and splices
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
instructions and templates for semester project published on IS / STAG
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
CEN (2002). Basis of structural design. EN1990. Brussels, Belgium: Comité Européen de Normalisation (CEN).
-
Základní:
CEN (2004). Design of concrete structures - Part 1-1: General rules and rules for buildings. EN1992-1-1. Brussels, Belgium: Comité Européen de Normalisation (CEN).
-
Základní:
Mosley, W. H., Ray Hulse, and J.H. Bungey. 1996. Reinforced concrete design to Eurocode 2 (EC2). Houndmills [etc.]: Macmillan Press..
-
Základní:
Springer. Reinforced Concrete Design to Eurocode 2. (2017)..
-
Doporučená:
Ernst, Wilhelm & Sohn. http://nbn-resolving.de/urn:nbn:de:101:1-201408083268, 2013. " International Federation for Structural Concrete. Fib Model Code for Concrete Structures 2010. Berlin.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
A basic knowledge in mechanics |
Získané způsobilosti |
Student is able to design RC parts and members under various loading regime. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
|
|
|
|