|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KE / BBASE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KE
/
BBASE
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Bakalářský seminář
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
3 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KE/IBASE
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Bakalářský seminář seznámí studenty s psaním odborného textu dle obecných norem a s požadavky na závěrečné práce dle vnitřních směrnic Univerzity Pardubice. Studenti budou dále seznámeni s problematikou citací různých informačních zdrojů. Součástí semináře bude vytvoření prezentace související s tématem bakalářské práce.
|
Požadavky na studenta
|
Student musí v průběhu semestru porozumět požadavkům kladeným na bakalářskou práci (BP), na její obsah a formální úpravu. Konkrétní požadavky sdělí studentům vyučující v prvním týdnu semestru.
|
Obsah
|
1.Forma odborných textů (bakalářské práce, závěrečné zprávy, laboratorní protokoly atd.)
2.Vytvoření plánu a obsahu pro psaní odborného textu
3.Příprava materiálů, rešerše, používání informačních zdrojů (IEEE Xplore, Knovel, ?.)
4.Vytváření grafů, tabulek a ostatních grafických prvků a jejich umístění v odborném textu
5.Citace různých informačních zdrojů
6.Formy prezentace
7.Prezentace studentů I.
8.Prezentace studentů II.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
V případě mimořádných opatření bude výuka probíhat vzdáleně s využitím programu MS Teams v době dle rozvrhu. Účast na schůzkách skupiny v MS Teams je ekvivalentní účasti na přednáškách a cvičeních.
In the case of distance learning, lessons will be tought trough MS Teams. Lessons will be at the time shown in the timetable. MS Teams is equivalent to participation and or attendens in lectures and excersises.
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
TAUFER, I., KOTYK, J., JAVŮREK, M. Jak psát a obhajovat závěrečnou práci. Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-746-9.
-
Doporučená:
Kapounová, J., Kapoun, P. Bakalářská a diplomová práce: od zadání po obhajobu. Praha, 2017. ISBN 978-80-271-0079-8.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zápočet
|
60
|
Celkem
|
60
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokládá se zvládnutí logického myšlení a schopnosti umět se vyjadřovat jak v psaném tak mluveném projevu. |
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu je studen schopen zpracovat bakalářskou práci, některé vybrané technické dokumenty, vyhledávat a zpracovávat potřebné informace pro zadanou práci Dále je student schopen prezentovat svoji práci formou vhodné prezentace vzhledem k zadání a účelu. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
|
|
|
|