|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KEEZ / PRP2P
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KEEZ
/
PRP2P
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Ročníkový projekt II
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
2 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je zpracování samostatné práce studentem na téma, které si student vybírá z nabídky KEEZ nebo téma, které vznikne na základě požadavku firmy s níž KEEZ spolupracuje. Obsahem projektu může být: rozbor a analýza parametrů elektrického zařízení, experiment, simulace konkrétního zařízení nebo funkční vzorek zařízení s důrazem na samostatnou práci s odbornou literaturou, zpracovávání výsledků, práci v laboratoři, návrh a konstrukci zařízení.
|
Požadavky na studenta
|
Student se musí seznámit s požadavky kladenými na ročníkový projekt (RP II) dle pokynů vedoucího projektu. Je zde kladen důraz na samostatnou práci studenta s odbornou literaturou, zpracovávání výsledků, dále pak na práci v laboratoři nebo odborná stáž vybrané firmě a na práci při návrhu a konstrukci zařízení.
|
Obsah
|
Úvod.
Formální úprava a zdroje informací.
Rozbor a analýza zaměření studenta ve spolupráci s vyučujícm RP II.
Volba vhodného tématu s vedoucím RP II.
Návrh dalšího postupu s vedoucím RP II projektu.
Získávání a zpracování potřebných podkladů pro RP II.
Vlastní práce na projektu a konzultace s vedoucím projektu.
Odevzdání projektu dle předepsané a dohodnuté formy.
Časová rezerva.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Podle zadání vedoucího projektu..
-
Základní:
UPa. Směrnice č.13/2007. Pravidla pro zveřejňování závěrečných prací a jejich základní jednotnou formální úpravu.
-
Doporučená:
Český normalizační institut. ČSN ISO 690 (01 0197): Dokumentace-Bibliografické citace. Praha, 1996.
-
Doporučená:
POLSTER, P. Jemný úvod do počítačové typografie aneb pěstujme kulturu textu i věd. publikacích. Brno, 1999.
-
Doporučená:
Havelka, Jan. Počítačová typografie pro každého. Praha: Grada, 1995. ISBN 80-7169-165-8.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
39
|
Příprava na laboratorní měření, zpracování výsledků
|
30
|
Příprava prezentace (referátu)
|
11
|
Příprava na zkoušku
|
25
|
Příprava na zápočet
|
15
|
Celkem
|
120
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokládá se, že student má již základní znalosti z dané oblasti, ve které si zvolil téma RP II, případně musí být schopen zvládnout v krátkém čase nastudovat a seznámit se s danou problematikou. |
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu je studen schopen vyhledávat potřebné informace, vyhodnocovat získané informace a zpracovat tyto informace. Měl by být schopen zpracovat dílčí úkoly ve zvoleném odborném tématu a pro toto téma zpracovat dokumentaci. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Laborování
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
|
|
|
|