|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KEMCH / C129
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KEMCH
/
C129
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Diplomová práce
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
27
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Laboratoř
27
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
9 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je rozvinout schopnost studentů na základě literární rešerše a primárního šetření zpracovat zadaný problém ve formě diplomové práce.
|
Požadavky na studenta
|
Odevzdání tištěné finální verze diplomové práce, zpracované v souladu se zadávacím listem a pokyny vyučujícího.
|
Obsah
|
Zpracování obecného časového harmonogramu vypracování diplomové práce a plánu konzultací, specifikace formální stránky diplomové práce.
Specifikace hlavních a dílčích cílů práce, návrh osnovy práce.
Rozvinutí cílené rešerše. Dopracování teoretické části práce v návaznosti na semestrální projekt.
Vypracování projektu výzkumu a vymezení metod primárního výzkumu.
Příprava a realizace primárního výzkumu, zpracování dat a analýza výsledků výzkumu.
Vypracování praktické části práce, finalizace, tisk a odevzdání diplomové práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
prof. Ing. Liběna Tetřevová, Ph.D. ,
-
Cvičící:
doc. Ing. Lenka Branská, Ph.D. (100%),
Ing. Martina Jelínková, Ph.D. (100%),
doc. Ing. Jana Košťálová, Ph.D. (100%),
Ing. Simona Munzarová, Ph.D. (100%),
Ing. Michal Paták, Ph.D. (100%),
prof. Ing. Liběna Tetřevová, Ph.D. (100%),
Ing. Jan Vávra, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Směrnice 9/2012 ve znění dodatku č. 1 Pravidla pro zveřejňování závěrečných prací a jejich základní jednotnou formální úpravu. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2016.
-
Základní:
Univerzitní knihovna. Závěrečné práce. Dostupné z https://studenti.upce.cz/knihovna/zaverec_prace.html.
-
Základní:
Lošťáková, H. Základní pokyny pro psaní, zveřejňování a úpravu závěrečných prací na KEMCh. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2017.
-
Doporučená:
Odborná literatura podle tematického zaměření jednotlivých diplomových prací.
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Samostatná kritická četba
|
110
|
Kontaktní výuka
|
26
|
Příprava prezentace (referátu)
|
20
|
Sběr materiálu
|
150
|
Terénní výzkum
|
350
|
Projekt individuální
|
155
|
Celkem
|
811
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokladem je zvládnutí témat a problémů z oblasti ekonomiky a chemie souvisejících s řešenou problematikou a zpracování semestrálního projektu. |
Získané způsobilosti |
Student je po absolvování předmětu schopen samostatně nastudovat a zpracovat vybraný problém. Má zpracovanou teoretickou i praktickou část diplomové práce. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|