|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KEMCH / C560
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KEMCH
/
C560
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Strategický management
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
-
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
Charakteristika tržního prostředí v simulační manažerské hře tvorby tržně orientované strategie podniku MARKSTRAT. Pokyny ke studiu studentského manuálu a vysvětlení pojmů, používaných v simulaci. Makroprostředí a mikroprostření v MARKSTRATU a jeho analýza, seskupení studentů do manažerských týmů, trénink práce se studentským SW simulační manažerské hry MARKSTRAT. Studie výzkumu trhu k analýze požadavků zákazníků, jejich nákupních záměrů, nákupních zvyků, vnímání značek, pokrytí trhu, vývoje trhu a pozice podniku v něm, první kolo simulace. Strategická segmentace a positioning značek pomocí marketingové komunikace, conjoint analýza, druhé kolo simulace. Management inovací v MARKSTRATU, spolupráce s výzkumným oddělením na projektech výzkumu a vývoje, změna positioningu značek pomocí výzkumu a vývoje modifikovaných produktů, třetí kolo simulace. Zavádění modifikovaných značek na trh, plánování výroby, ceny, volba distribučních cest, plánování počtu prodejců v distribučních cestách a strategie marketingové komunikace, spolupráce s prodejním oddělením na odprodeji zastaralých výrobků, čtvrté kolo simulace. Výzkum a vývoj zcela nových produktů a jejich zavádění na trh, páté kolo simulace. Rozhodování o tržně orientované strategii při růstu trhu a následném zintenzivnění konkurence, šesté kolo simulace. Formulace konkurenční strategie a taktiky na zralých a nasycených trzích, sedmé kolo simulace. Formulace tržně orientované strategie při různé pozici na trhu, žádost o úvěr v MARKSTRATu, osmé kolo simulace. Cílené řízení operování na trhu, soustředění zdrojů na perspektivní tržní segmenty, deváté kolo simulace. Vztahy funkčních strategií podniku. Analýza finančních výsledků jednotlivých podniků, desáté kolo simulace. Strategie ústupu z trhů, analýza dosavadního působení na trhu, jedenácté kolo simulace. Celkové hodnocení průběhu simulace. Prezentace strategií a výsledků týmy manažerů z řad studentů.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Ing. Martina Jelínková, Ph.D. ,
-
Přednášející:
Ing. Martina Jelínková, Ph.D. (100%),
prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc. (100%),
-
Vede seminář:
Ing. Martina Jelínková, Ph.D. (100%),
prof. Ing. Hana Lošťáková, CSc. (100%),
|
Literatura
|
-
Základní:
Lošťáková H. Anglicko-český slovník k simulaci Markstrat 5. Univerzita Pardubice, 2012.
-
Základní:
Lošťáková H. MARKSTRAT 5: Průvodce MARKSTRATEM I, ppt prezentace, Univerzita Pardubice, 2012.
-
Základní:
Lošťáková H. Strategický marketing: Uživatelská příručka k Markstrat online. Skripta, Univerzita Pardubice, 79 s., 2012.
-
Doporučená:
Lasserre P. Global Strategic Management. Palgrave Macmillan, New York, 2012.
-
Doporučená:
Kotler P., Keller, K. L. Marketing management. Grada Publishing, Praha, 2013.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
-
|
Hodnotící metody |
-
|
|
|
|