|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KEMCH / CD239
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KEMCH
/
CD239
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Interakce podniků v rámci quadruple heli
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Název dlouhý
|
Interakce podniků v rámci quadruple helix modelu
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
0
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
2 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s alternativními vazbami a interakcemi mezi podniky, univerzitami, vládami a neziskovými organizacemi, a to s důrazem na transfer znalostí a tvorbu inovací.
|
Požadavky na studenta
|
Ústní zkouška ověřující znalosti doktoranda v rozsahu povinné literatury. Součástí zkoušky je dále zpracování a prezentace vybraného problému s přihlédnutím k zaměření disertační práce, a to formou vědeckého článku.
|
Obsah
|
Triple helix model jako východisko pro koncipování alternativně pojatého quadruple helix modelu.
Teoretická východiska institucionálně pojatého quadruple helix modelu.
Quadruple helix model v kontextu transferu znalostí a tvorby inovací.
Quadruple helix model - osa podnik-podnik.
Quadruple helix model - osa podnik-vláda.
Quadruple helix model - osa podnik-univerzita.
Quadruple helix model - osa podnik-nezisková organizace.
Quadruple helix model v kontextu nových ekonomických a sociálních výzev.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
MAN, A. P. DE. Alliances: An Executive Guide to Designing Successful Strategic Partnerships. Chichester: John Wiley, 2013.
-
Základní:
DIAS, A., SALMELIN, B., PEREIRA, D., SALES DIAS, M. Modeling Innovation Sustainability and Technologies: Economic and Policy Perspectives. Cham: Springer International Publishing, 2018.
-
Základní:
TETŘEVOVÁ, L. A KOL. Společenská odpovědnost firem společensky citlivých odvětví. Praha: Grada Publishing, 2017.
-
Doporučená:
KHENDRICHE TRHLÍNOVÁ, Z. Partnerství v rozvoji obcí, měst a regionů. Praha: Auditorium, 2014.
-
Doporučená:
STIER, J., DOBERS, P. Quadruple Helix Co-creation in SSH: Experiences, Considerations, Lessons Learned, 2017.
-
Doporučená:
GIBBS, R., HUMPHRIES, A. Strategic Alliances & Marketing Partnerships: Gaining Competitive Advantage through Collaboration and Partnering. London: Kogan Page, 2009.
-
Doporučená:
ETZKOWITZ, H. The Triple Helix: University-Industry-Government Innovation in Action. New York: Routledge, 2008.
-
Doporučená:
TETŘEVOVÁ, L. A KOL. Veřejný a podnikatelský sektor. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 2011.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student bude disponovat hlubokými znalostmi alternativních forem interakcí a vazeb podniků s procesními výrobami v rámci quadruple helix modelu. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
- Metody samostatných akcí
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Posouzení zadané práce
|
|
|
|