|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHVFR / ANJ1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHVFR
/
ANJ1
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Akademický rok
|
2018/2019
|
Název
|
Anglický jazyk I
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
18 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KCJFR/ANJ1
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Rozšířit a prohloubit dosavadní úroveň cizojazčné přípravy absloventů středních škol (číst a studovat zahraniční odbornou literaturu, schopnost zvládnout odborné přednášky v cizím jazyce) zdokonalit komunikativní kompetence.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet udělen na základě ústní zkoušky.
|
Obsah
|
1. blok - Rozdíly ve studiu na střední a vysoké škole, oficiální email při komunikaci s vyučujícím, nepřímé otázky 2. blok - Přítomný čas prostý a průběhový, "WH" výrazy, podmětné / předmětné otázky 3. blok - Kresba - základní techniky a názvosloví 4. blok - Minulý čas prostý / průběhový, rozdíly a použití 5. blok - Vyprávění příběhů, předminulý čas v kontrastu k minulému prostému a průběhovému času 6. blok - Malba - základní techniky, nástroje a názvosloví 7. blok - Předpřítomný čas prostý / průběhový, rozdíly a použití 8. blok - Přídavná jména, příslovce, stupňování, použití, popis ateliéru, pokoje, budovy 9. blok - Způsoby vyjadřování budoucnosti 10. blok - Trpný rod, popis předmětů, vynálezy
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Redman, S. Ehglish Vocabulary in Use - pre - intermediate and intermediate. Cambridge University Press, 1997.
-
Základní:
Murphy, R. Essential grammar in Use. Cambridge University Press, 1997.
-
Základní:
Gráf, P. Time to talk 2. Polyglot, Praha, 2002.
-
Doporučená:
Kollmannová a kol. AJ pro samouky. Voznice, 2002.
-
Doporučená:
Gráf, P. Nová cvičebnice AJ gramatiky. Fortuna, Praha, 2001.
-
Doporučená:
Waisser, P. 32 English topics. Litomyšl, VOŠRKT, 1999.
-
Doporučená:
Waisser, P. 32 English Topics for Graduation Exam - Art. VOŠKRT Litomyšl, 1999.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Orientovat se ve svém oboru doma a v cizojazyčném prostředí, aktivně se účastnit zahraničních stáží. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|