|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KHVFR / ANJ6
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KHVFR
/
ANJ6
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Anglický jazyk VI
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
21 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
KCJFR/ANJ6
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je připravit studenta tak, aby byl schopen se orientovat ve svém oboru i v cizojazyčném prostředí, čerpat ze zahraniční literatury a aktivně se účastnit zahraničních odborných stáží. Výuka má rozšířit a prohloubit dosavadní úroveň cizojazyčné přípravy absolventů středních škol (schopnost čtení a studia zahraniční odborné literatury, schopnost přijímat odborné přednášky v cizím jazyce) a zdokonalit komunikativní kompetence posluchačů.
|
Požadavky na studenta
|
Zkouška je udělena na základě splnění úkolů pro celý semestr a je podmíněna účastí na výuce a plněním zadaných úkolů, semestr zakončen písemným testem a ústním pohovorem, na který si student připraví referát o doplňkové četbě
|
Obsah
|
1. blok - Konzervování kovů, jednotlivé druhy kovů a jejich slitin 2. blok - Frázová slovesa, jejich dělení a "nefrázové" ekvivalenty 3. a 4. blok - Kulturní dědictví: důvody poškození, vlivy životního prostředí na památky, preventivní opatření 5. blok - Jednání - jak vést schůzku, obhájit svůj názor, slušně vyjádřit nesouhlas, přispět do diskuse 6. blok - Časová souslednost, slovosled v nepřímé otázce, vyprávění 7. blok - Média - moderní dorozumívací prostředky, inzerce 8. a 9. blok - Restaurování malby - druhy podložek a jejich vlastnosti, druhy poškození, vrstvy malby, retuše, nástroje a ostatní vybavení 10. blok - Opakování a příprava ke zkoušce
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Soars, L., Soars, J. New Headway Intermediate. Oxford University Press, 2004.
-
Základní:
Waisser, P. 32 English Topics for Graduation Exam - Art. VOŠKRT Litomyšl, 1999.
-
Doporučená:
Mora, P., Mora, L., Philippot, P. Conservation of Wall Paintings. London, 1984.
-
Doporučená:
Haines, S., Stewart, B. First Certificate Masterclass. Oxford University Press, 2008.
-
Doporučená:
Gráf, P. Nová cvičebnice AJ gramatiky. Fortuna, Praha, 2001.
-
Doporučená:
Ashurst, J., Ashurst, N. Practical Building Conservation, Volume I, Stone Masonry. Gower Technical Press, 1988.
-
Doporučená:
V&A Conservation Journal - Issue 1 - 60 - odborný časopis online. Victoria and Albert Museum, London.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studenti zvládají anglický jazyk do té míry, aby byli schopni komunikace v mezinárodním kontextu. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|