|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIT / BVWA2
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIT
/
BVWA2
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Vývoj webových aplikací II
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
55 / -
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty s problematikou vývoje modulárních webových aplikací. Studenti se seznámí se základními architektonickými návrhovými vzory používaných při vývoji webových aplikací a s postupy testování
webového díla na různých úrovních vývoje. Studenti po absolvování předmětu prokazují znalosti z oblasti návrhu a tvorby architektury webových aplikací. Studenti se po absolvování předmětu orientují se v dané odborné terminologii, rozumí architektonickým principům návrhu webových aplikací, disponují základními znalostmi vývojových pracovníků v kontextu zajišťování dodávky specializovaného softwaru pro webové prostředí.
1. Projektování webových aplikací (specifika webového prostředí, role, technologický a architektonický rámec).
2. Týmový vývoj webových aplikací
3. Pokrytí kódu, jednotkové testování, ladění aplikací
4. Automatizované testování (jednotkové, integrační, akceptační)
5. Návrhové vzory (vytvářející, strukturální, chování).
6. Architektonický vzor MVC
7. Architektonický vzor Middleware
8. Projektová dokumentace
9. JavaScript (syntaxe a sémantika jazyka)
10. JavaScript - vybrané frameworky
11. Javascript - implementace návrhových vzorů
12. PHP - vybrané frameworky
13. PHP - implementace návrhových vzorů
|
Požadavky na studenta
|
-
|
Obsah
|
-
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
MARTIN, Robert C. Čistý kód: [návrhové vzory, refaktorování, testování a další techniky agilního programování]. Brno: Computer Press, 2009. ISBN 9788025122853.
-
Základní:
ŽÁRA, Ondřej. JavaScript: programátorské techniky a webové technologie.. Brno: Computer Press,, 2015. ISBN 9788025145739.
-
Doporučená:
CHAFFER, Jonathan a Karl SWEDBERG. Mistrovství v jQuery: [kompletní průvodce vývojáře]. Brno: Computer Press, 2013. ISBN 9788025141038.
-
Doporučená:
STEPHENS, Matt a Doug ROSENBERG. Testování softwaru řízené návrhem.. Brno: Computer Press, 2011. ISBN 9788025136072.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
- |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Laborování
- Pracovní činnosti
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Písemná zkouška
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
|
|
|
|