|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIT / NNPIA
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIT
/
NNPIA
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Akademický rok
|
2021/2022
|
Název
|
Programování internetových aplikací
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
17 / -
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KIT/INPIA
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Hlavním cílem předmětu je seznámení posluchačů s problematikou návrhu a tvorby moderních www stránek. Studenti budou seznámeni se současnými technologickými trendy, které se využívají při budování webových prezentací v jazyce Java. Důraz předmětu je kladen na zvládnutí frameworku Spring boot a na osvojení si základních technik webového designu. V předmětu nebudou opomenuty ani bezpečnost vyvíjených aplikací, automatizované testování a nástroje pro TDD (Test Driven Development) a CI (Continuous Integration).
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou zápočtu je vypracování a odevzdání semetrální práce, což je implementace webové aplikace plus maximálně dvě neúčasti na cvičeních.
|
Obsah
|
1. HTML + CSS - úvod, opakování
2. Úvod do Spring core
3. Úvod do Spring Boot
4. Práce s databází
5. CRUD - nákupní košík
6. Selenium/GEB Test
7. Přidání REST endpointů
8. Spring cloud - 1. část
9. Spring cloud - 2. část
10. Nasazení na server
11. Běžné bezpečnostní hrozby a jak jim čelit
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
doc. Ing. Michael Bažant, Ph.D. ,
Ing. Lukáš Čegan, Ph.D. ,
Ing. Jan Merta, Ph.D. ,
-
Přednášející:
doc. Ing. Michael Bažant, Ph.D. (100%),
Ing. Petr Filip (100%),
Ing. Pavel Jetenský, Ph.D. (100%),
Ing. Jan Merta, Ph.D. (100%),
-
Cvičící:
doc. Ing. Michael Bažant, Ph.D. (100%),
Ing. Petr Filip (100%),
Ing. Pavel Jetenský, Ph.D. (100%),
Ing. Jan Merta, Ph.D. (100%),
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
30
|
Příprava na zkoušku
|
20
|
Domácí příprava na výuku
|
20
|
Kontaktní výuka
|
44
|
Celkem
|
114
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní znalost programování v jazyce Java
|
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu bude student schopen vytvořit webovou aplikaci podle vzoru MVC ve vybrané technologii Spring Boot a nasadit ji buď na server, nebo do cloudu.
Bude schopen vytvářet unit testy, integrační testy frameworku SpringBoot a testy uživatelské vrstvy pomocí frameworku Selenium. |
Vyučovací metody |
- Přednášení
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Demonstrace
- Pracovní činnosti
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Obhajoba vlastního projektu
|
|
|
|