|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KIT / ZDAS1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KIT
/
ZDAS1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Database Systems 1
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
KIT/IDASE a KIT/IDAS1 a KIT/IDAS2
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
The aim of the subject is to learn the PL/SQL language in practical use.
The subject is only for ERASMUS students.
|
Požadavky na studenta
|
To obtain the credit, students must attend a required number of lessons and fulfil specified requirements (completing tests during term):
1) Course to be completed in eLearning have quizzes from each lesson, midterm test and final test.
2) All ratings you get from all these tests will be recalculated and based on them you will receive a rating of subject.
3) To complete the subject it's essential to have the text "Completed" at e-Learning course.
4) For all tests: ONLY THE FIRST ATTEMPT IS EVALUATED.
5) The conversion for the final rating of the subject is:
Points of all quizzes + 1.5 * points from the midterm test + 2 * points from the final test
6) You are then ranked according the following scale:
100-90% - Grade "A"
89-80% - Grade "B"
79-70% - Grade "C"
69-60% - Grade "D"
59-50% - Grade "E"
|
Obsah
|
Console applications sqlplus, iSQL*Plus. SQL developer.
Security - accounts, system and objects rights, roles, profiles.
Transactions, savepoints, automatic locks, consistent reading.
Access to database from program languages. Security and SQL injection.
PL/SQL language, variables, block syntax, operators.
Program flow control - conditions, cycles, cursors, records, errors.
System units DBMS_OUTPUT and DBMS_RANDOM.
Procedures and Functions, Packages.
Triggers.
Export and import, usage of text files and XML documents.
Relational algebra. Dependencies.
Normal Forms, Decompositions, Normalisations.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Oracle Academy. Lectures and Presentations.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
The course is intended for students who have experience with relational databases and SQL language. |
Získané způsobilosti |
Master of the elementary work with PL/SQL language in Oracle database system. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Demonstrace
- Projekce
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
- Rozbor díla tvůrčího charakteru
- Didaktický test
- Rozhovor
|
|
|
|