|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KKO / P9MRK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KKO
/
P9MRK
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Marketing ve zdravotnictví
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
2
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
9
[HOD/SEM]
Cvičení
16
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
10 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prohloubit vědomosti a dovednosti z oblasti marketingu ve zdravotnictví. Naučit se, jak správně strategicky řídit marketingovou komunikaci, realizovat strategickou analýzu, nastavit marketingovou strategii a následně ji implementovat v rámci zdravnotnické organizace. Vše s návazností na ostatní firemní strategie. Pochopit význam marketingové komunikace jako efektivního prostředku naplňování cílů zdravotnického zařízení.
|
Požadavky na studenta
|
Splnění stanovené povinné účasti na přednáškách a cvičeních. Odevzdání seminární práce. Splnění písemného testu nebo ústního zkoušení dle rozhodnutí garanta předmětu.
|
Obsah
|
Marketing ve zdravotnictví Marketingová komunikace ve zdravotnictví Zákazník Účinná propagace ve zdravotnictví Public relations ve zdravotnictví Média ve zdravotnictví Tvorba sdělení Komunikace v krizi ve zdravotnictví
Marketing ve zdravotnictví Marketingová komunikace ve zdravotnictví Zákazník Účinná propagace ve zdravotnictví Public relations ve zdravotnictví Média ve zdravotnictví Tvorba sdělení Prezentace studentských prací
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
BOROVSKÝ, J.; SMOLKOVÁ E. Marketing ve zdravotnictví.. 2. přeprac. vyd. V Praze: České vysoké učení technické, 2011. ISBN 978-80-01-05413-0.
-
Základní:
PŘIKRYLOVÁ, Jana a kolektiv. Moderní marketingová komunikace, 2., zcela přepracované vydání. Praha, 2019.
-
Základní:
NOVOTNÁ, E.; MUSIL, M. O PR - uvedení do public relations. Praha: Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2016. ISBN 978-80-245-2193-0.
-
Doporučená:
Losekoot, M., Vyhnánková E. Jak na sítě. Brno, 2019. ISBN 978-80-7555-084-2.
-
Doporučená:
FTOREK, J.:. Public Relations jako ovlivňování mínění: jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 3. rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 215 s. Komunikace (Grada). ISBN 978-80-247-3926-7.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student zná a aplikuje vědomosti z oblasti marketingu ve zdravotnictví, jak správně řídit a implementovat marketingovou komunikaci. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|