|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KMF / IMS2E
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KMF
/
IMS2E
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Matematický seminář II
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
12 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
FEI/IMS2E
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Upevnit a rozšířit teoretické vědomosti a praktické početní dovednosti studentů, které jsou obsahem předmětu IMA2E.
|
Požadavky na studenta
|
Pro získání zápočtu je požadována aktivní účast studentů na semináři.
|
Obsah
|
Obsahem předmětu jsou nekonečné řady, diferenciální počet funkcí více proměnných, řešení obyčejných diferenciálních rovnic a integrální počet funkcí více proměnných.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
Machačová,L. Matematika - Základy diferenciálního a integrálního počtu. Pardubice, 2007.
-
Doporučená:
Kolda,S.-Machačová,L.--Prachař,0. Cvičebnice z Matematiky II. Pardubice, 2001.
-
Doporučená:
Kolda,S.-Machačová,L. Matematika II (skriptum). Pardubice, 2001.
-
Doporučená:
Prachař,O. - Cabrnochová,R. Průvodce předmětem MATEMATIKA (třetí část). Pardubice, 2000.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Účast na výuce
|
26
|
Celkem
|
26
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Standardní znalosti a početní dovednosti z matematiky střední školy a standardní znalosti z předmětu IMA1E, které umožňují přímou návaznost diferenciálního a integrálního počtu funkcí více proměnných. Předmět má bezprostřední návaznost na přednášky a cvičení předmětu IMA2E.
|
Získané způsobilosti |
Student umí definice a poučky potřebné pro praktická řešení úloh. Student umí prakticky řešit standardní početní úlohy. Student chápe a umí aplikovat matematiku v elektrotechnice a informatice. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
|
|
|
|