|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KPF / C766A
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KPF
/
C766A
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Akademický rok
|
2022/2023
|
Název
|
Multimedia Publication
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
3
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
1 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je poskytnout studentům přehled o multimediálních technologiích a aplikacích používaných v praxi a naučit studenty pracovat se zvukem, videem i 3D grafikou a následně integrovat všechny multimediální prvky do elektronické publikace. Předmět vysvětluje běžné formáty audio a video souborů a způsoby jejich importu, konverze, střihu a editace v dostupných aplikacích. Dále jsou představeny různé přístupy a prostředky pro vytváření 3D modelů, statických prostorových obrazů a animací a vytvoření elektronických publikací s využitím různých typů multimediálních souborů. Důraz je kladen nejen na vlastní multimediální prvky, ale i na strukturu a praktickou využitelnost výsledné multimediální publikace.
|
Požadavky na studenta
|
Předmět je hodnocen na základě zpracování a prezentace projektu prokazujícího schopnost navrhnout multimediální publikaci s vhodnou strukturou a funkčností, pracovat se zvukem, videem i 3D grafikou a integrovat všechny multimediální prvky do odpovídající elektronické publikace.
|
Obsah
|
Tvorba multimediální aplikace. 3D grafika: matematický popis 3D objektů, modelování těles, vizualizace 3D modelů.
Techniky komprese multimediálních dat a principy jejich ukládání. Základy multimediální komunikace, standardy a služby.
Zpracování zvuku a videa: audio a video soubory, import a zpracování, scénář, časová osy, efekty, titulky, export.
3D modelování a animace: nastavení prostředí, modelování, materiály, osvětlení, práce s kamerou, animace, renderování.
Integrace médií do výsledné elektronické publikace: panely, 2D grafika, masky, import, animace, základní interaktivita, výstupní formáty.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Semestrální práce
|
48
|
Domácí příprava na výuku
|
3
|
Účast na výuce
|
39
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Znalosti z předmětů Předtisková příprava I a II a Typografie. Vhodná je alespoň základní znalost anglického jazyka a schopnost aktivní práce s výpočetní technikou. |
Získané způsobilosti |
Po absolvování předmětu student umí navrhnout a zpracovat multimediální elektronické publikace a dokáže pracovat s aplikacemi pro střih videa, vytváření 3D obsahu a integraci všech prvků. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Demonstrace
- Nácvik dovedností
- Grafické a výtvarné činnosti
|
Hodnotící metody |
- Posouzení zadané práce
- Analýza výkonu studenta
|
|
|
|