|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSKA / BFSIN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSKA
/
BFSIN
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Film sociální intervence
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / 0
|
0 / 0
|
21 / 21
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 0
|
0 / 15
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní + Letní
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Předmět se věnuje specializovanému žánru (sociální intervence), který se rozvinul na přelomu 60. a 70. let 20. stol. Součástí výuky jsou přednášky, projekce a diskuse s hosty ? tvůrci.
|
Požadavky na studenta
|
Podmínkou pro atestaci je vypracování filmové analýzy zvoleného díla.
|
Obsah
|
Přelom 60. a 70. let 20. stol. Film prostředkem a nástrojem sociálního a politického boje. Tematický záběr od vymezování se vůči válce ve Vietnamu a od tématiky ?třídního boje? směrem k tématice ekologické, sociální a k zájmu o třetí svět a problémy postkoloniálních společností. Chápání filmu jako zbraně, prostředku společenské a politické manipulace. Filmy věnované boji proti jaderným elektrárnám, vojenským základnám, filmy o následcích průmyslových havárií. Populární manipulace současných politicky motivovaných tvůrců.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
THOMPSONOVÁ, K., BORDWELL, D. Dějiny filmu. Praha, 2007.
-
Doporučená:
GAUTHIER, G. Dokumentární film, jiná kinematografie. Praha: AMU, 2004.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Studující se naučí analyzovat filmy sociální intrvence a získají klíčové předpoklady pro jejich tvorbu. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|