|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KSKA / MDISE
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KSKA
/
MDISE
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Diplomový seminář
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / 18
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Tento předmět vychází z myšlenky: vědění je kolektivní. Cílem předmětu je pomoc studujícím v první etapě psaní diplomové práce formou skupinových debat a kritických diskuzí. Předmět vede studující k úspěšnému napsání diplomových prací spolu s individuálními konzultacemi školitele, rozvíjí dovednost samostatně zpracovat rozsáhlejší odborný text, pracovat s odbornou literaturou a jinými prameny a rozdělit si práci přiměřeně v čase.
Každý student v průběhu semestru s předstihem předloží spolužákům a vyučujícímu 2krát - 3krát části své diplomové práce či část audiovizuálního díla. Vyučující a spolužáci nabídnou autorovi či autorce kritickou zpětnou vazbu, která může být významnou inspirací pro další práci na textu diplomových prací.
|
Požadavky na studenta
|
Předložení vlastního textu či audiovizuálního díla - 2krát za semestr - pro skupinovou debatu a powerpointová prezentace. Kritické čtení textů předložených kolegy. Aktivní účast na debatách. Odevzdání 15 stran diplomové práce na konci semestru (jiného textu, než bude prezentován v průběhu semestru). V případě přechodu na online výuku zapojení do kurzu přes aplikaci Teams.
|
Obsah
|
Volba tématu, formulace návrhu, formulace zadání v návaznosti na vedoucího práce. Pravidla psaní diplomových prací stanovená univerzitou, fakultou a katedrou. Práce s prameny. Stavba odborného textu. Členění rozsáhlé práce. Odborný jazyk, terminologie, styl. Grafická úprava diplomové a jiné podobné práce.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
-
Garanti:
Mgr. Zbyněk Andrš, Ph.D. (10%),
PhDr. Tomáš Boukal, Ph.D. (10%),
PhDr. Adam Horálek, Ph.D. (10%),
PhDr. Tereza Hyánková, Ph.D. (10%),
doc. PhDr. Oldřich Kašpar, CSc. (10%),
doc. MgA. Tomáš Petráň, Ph.D. (10%),
PhDr. Hana Synková, Ph.D. (10%),
PhDr. Lívia Šavelková, Ph.D. (10%),
doc. PhDr. Lale Yalcin-Heckmann (10%),
|
Literatura
|
-
Základní:
ECO, U. Jak napsat diplomovou práci. Olomouc, 1997.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Předmět má pomoci studentům úspěšně napsat diplomovou práci spolu s individuálními konzultacemi školitele, rozvíjí jejich dovednost samostatně zpracovat rozsáhlý odborný text, pracovat s odbornou literaturou a jinými prameny a rozdělit si práci přiměřeně v čase.
|
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Metody práce s textem (učebnicí, knihou)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|