|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTRD / P2OPP
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTRD
/
P2OPP
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Odborná praxe II
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
35 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KTRD/POPTP
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Odborná praxe je vedena formou účasti studenta ve vybraných podnikatelských subjektech a státních organizacích ve vazbě na odborné zaměření studijního oboru. Jedná se o seznámení se s činnostmi v dopravních, speditérských, logistických, distribučních a dalších firmách. Odborná praxe ve státní správě, projekčních, plánovacích, softwarových firmách je vedena formou přímé účasti studenta ve vybrané firmě.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočtem se potvrzuje, že se student prezenční formy studia zúčastňoval výuky v požadované míře a že splnil požadavky, jimiž bylo udělení zápočtu podmíněno, a může přistoupit ke složení zkoušky. Podmínky udělení zápočtu určuje vyučující v prvním týdnu přednáškového období semestru.
|
Obsah
|
Odborná praxe je vedena formou účasti studenta ve vybraných podnikatelských subjektech a státních organizacích ve vazbě na odborné zaměření studijního oboru. V průběhu praxe se seznámí s činnostmi v dopravních, speditérských, logistických, distribučních, opravárenských a dalších firmách. Odbornou praxi mohou vykonat i ve státní správě, projekčních, plánovacích, softwarových firmách zabývajících se činnostmi zaměřenými do oblastí výše uvedených. Student musí předložit potvrzení firmy, kde a v jakém termínu praxi absolvoval a pracovní zprávu o své činnosti během praxe (min. v rozsahu A4).
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
Interní předpisy Univerzity Pardubice stanovující zásady pro závěrečné práce..
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Po absolvování praxe student získá rámcový přehled z oblasti technologie, řízení a logistiky vybraného podniku. |
Vyučovací metody |
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|