|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTS / CPSK
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTS
/
CPSK
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Podzimní sportovní kurz
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
1
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Cvičení
3
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je komunikace a spolupráce osob ve skupině formou různých adaptačních her a volnočasových aktivit.
|
Požadavky na studenta
|
100 % aktivní účast na kurzu.
|
Obsah
|
Teambuilding.
Icebreakerové hry.
Kontaktní a adaptační hry.
Outdoorové hry a aktivity.
Orientace v terénu.
Zásady bezpečného pohybu v terénu.
Hry zaměřené na týmovou spolupráci.
Psychomotorické hry.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
BARTŮNĚK, D. Kniha her a činností v klubovně i venku.. 2002. ISBN 80-7178-618-7.
-
Doporučená:
NEUMAN, J. NEDobrodružné hry a cvičení v přírodě.. Praha, 2000. ISBN 978-80-262-0628-6.
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Praktická výuka
|
26
|
Domácí příprava na výuku
|
4
|
Celkem
|
30
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní motorické dovednosti, průměrná fyzická zdatnost jedince. Zdokonalovaní motorických a fyzických schopností a dovedností.
|
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí:
základní teambuildingové a icebreakové hry;
základní principy her zaměřených na spolupráci ve skupině;
Student, který úspěšně absolvoval předmět, dovede:
uspořádat pohybové a sportovní aktivity pro skupiny;
pracovat s osvědčenými metodami, formami práce a nevšedními nápady;
pracovat s vlastními prožitky.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, je schopen:
zvládnout vedení her s týmovou spoluprací;
vyhodnotit krizové a nebezpečné situace;
připravit a zrealizovat hry pro skupinu osob.
|
Vyučovací metody |
- Metody samostatných akcí
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonu studenta
- Systematické pozorování
|
|
|
|