|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KTS / FOP1
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KTS
/
FOP1
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Odborná praxe pro ERS 1
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
3
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Seminář
13
[HOD/SEM]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
17 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
5
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je získat další teoretické a praktické vědomosti a dovednosti z oblasti organizace a zabezpečení vícedenních kurzů, akcí, kempů, táborů pro děti nebo dospělé. Rozšířit všechny praktické činnosti potřebné k jejich realizaci.
|
Požadavky na studenta
|
Zpracování seminární práce na dané téma a 100% aktivní účast na týdenní praxi.
|
Obsah
|
Příměstský tábor - plán, charakteristika, příprava, organizace a realizace tábora.
Pobytový tábor - plán, charakteristika, příprava, organizace a realizace tábora.
Sportovní kemp - plán, charakteristika, příprava, organizace a realizace kempu.
Soustředění - plán, charakteristika, příprava, organizace a realizace soustředění.
Harmonogram příprav akce.
Legislativa související s akcí, konstrukce rozpočtu.
Dokumentace akcí.
Propagace akcí.
Materiálně-technické zabezpečení akcí.
Organizační příprava akce - typ a druh, tým pracovníků.
Programová příprava akce - režim dne, program, hry.
Seminární práce - výstup z týdenní praxe.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Doporučená:
BEZCHLEBA, B. Hlavní vedoucí dětského tábora.. Brno, 2012.
-
Doporučená:
POLÁŠEK, P. a kol. Hlavní vedoucí dětských táborů.. Praha, 2006.
-
Doporučená:
RUDÝ, J. ed. a KAČER, J. ed. Příprava tábora.. Brno, 2007.
-
Doporučená:
PELÁNEK, R. Příručka instruktora zážitkových akcí.. Praha, 2013. ISBN 978-80-262-0454-1.
-
Doporučená:
HARMACH, J. a kol. Tábory a jiné zotavovací akce: průvodce jejich přípravou.. Praha, 2004. ISBN 80-86033-93-7.
|
Časová náročnost
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Domácí příprava na výuku
|
11
|
Projekt týmový
|
5
|
Projekt individuální
|
10
|
Praktická výuka
|
40
|
Semestrální práce
|
20
|
Kontaktní výuka
|
4
|
Celkem
|
90
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Základní motorické dovednosti, průměrná fyzická zdatnost jedince. Zdokonalovaní motorických a fyzických schopností a dovedností. |
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí:
sestavit plán příměstského a pobytového tábora, soustředění, sportovního kempu;
kalkulaci příměstského a pobytového tábora, soustředění, sportovního kempu;
vytvořit sportovně vzdělávací program pro různé věkové kategorie;
vyhledat hry, aktivity a činnosti z nejrůznějších zdrojů a využívat je při práci s dětmi a dospělými;
samostatně vytvořit a zrealizovat hru.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, dovede:
zorganizovat příměstský a pobytový tábor, soustředění, sportovní kemp;
vést dokumentaci k příměstskému a pobytovému táboru, soustředění, sportovního kempu;
použít teoretické vědomosti a praktické dovednosti získané z předcházejícího studia;
pracovat s vlastními nápady;
pracovat s vlastními prožitky, prezentovat vlastní prožitky i úspěšnou činnost před ostatními;
připravit a zrealizovat hry, sportovní kempy;
naslouchat názorům a postojům druhých týkajících se přímé práce v praxi.
Student, který úspěšně absolvoval předmět, je schopen:
zvládnout zátěžové situace se skupinou děti i dospělých;
zvládnout vedení her s týmovou spoluprací, ale i sportovních a psychomotorických her;
zvládnout organizaci sportovního kempu;
|
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|