|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
KVV / BROSD
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
KVV
/
BROSD
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Akademický rok
|
2020/2021
|
Název
|
Rozvoj sociálních dovedností
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Způsob zakončení
|
Zápočet
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Zápočet před zkouškou
|
Ne
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
38 / 53
|
0 / 0
|
0 / 0
|
Počítán do průměru
|
NE
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Periodicita |
každý rok
|
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ano
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
KVV/ROSOD
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
KVV/BZPD2
|
Splnit všechny podmiňující předměty před zápisem
|
NE
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je nácvik sociálních dovedností a rozvoje sebepoznání u studentů oboru Humanitní studia.
|
Požadavky na studenta
|
Účast na seminářích a praktických cvičeních.
Zpracování portfolia ze zadaných samostatných prací a praktických cvičení.
Účast na závěrečném projektu
|
Obsah
|
Rozvoj psychosociálních dovedností a sebepoznání. Verbální a neverbální komunikace. Aktivní naslouchání. Týmová spolupráce. Videotrénink. Vyjednávání, časový management. Nácvik specifických situací. Sociální konflikty a jejich zvládání. Umění zvládat stres, duševní hygiena v osobním a pracovním životě.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
VÝROST, J.; SLAMĚNÍK, I. Aplikovaná sociální psychologie I.. Praha, Portál, 1998.
-
Základní:
VÝROST, J.; SLAMĚNÍK, I. Aplikovaná sociální psychologie II.. Praha, Grada 2001.
-
Základní:
GOLEMAN,D. Emoční inteligence.. Praha, Columbus, 1997.
-
Základní:
KOPŘIVA,K. Lidský vztah jako součást profese.. Praha,Portál, 1997.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
U studentů dojde k rozvoji sebepoznání, sebevědomí, komunikačních technik, empatie, metod sebeprezentace. Budou schopni týmové práce, v rámci týmu obsazovat různé pozice při plnění zadaného úkolu. Nácvik probíhá formou praktických seminářů. |
Vyučovací metody |
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Analýza výkonu studenta
- Rozbor produktů pracovní činnosti studenta
- Rozbor portfolia studenta
|
|
|
|