|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UPEM / EPIN
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UPEM
/
EPIN
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Business Innovation
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
9 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
UPEM/FPIN
|
Vyloučené předměty
|
UPEM/FPIN
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je naučit studenty rozvíjet kreativní myšlení, aktivně vyhledávat inovační příležitosti a aplikovat vybrané nástroje pro efektivní realizaci inovací.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet: splnění úkolů zadaných na seminářích. Zkouška: ústní.
|
Obsah
|
Základní inovační teorie. Kreativní proces a kreativita v týmu. Determinanty organizační kreativity a inovací. Klasifikace inovací, zdroje inovací. Prvky inovačního procesu. Základní inovační strategie. Pravidla efektivního zavádění inovací a hodnocení inovačních efektů. Hodnotový management a jeho aplikace v praxi. Inovační trendy vpodnikání - Průmysl 4.0, inovační sítě.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
FRANKOVÁ, E.:. Kreativita a inovace v organizacích. 1. vyd. Praha: Grada, 2011..
-
Základní:
Mikuláštík, Milan. Tvořivost a inovace v práci manažera. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2016-6.
-
Doporučená:
DYTRT, Z., STŘÍTESKÁ, M.:. Efektivní inovace: odpovědnost v managementu. 1. vyd. Brno:Computer Press, 2009, s. 150. ISBN 978-80-251-2771-1.
-
Doporučená:
NOVÁK, A. Inovace je rozhodnutí: kompletní návod, jak dělat inovace nejen v byznysu : 12 praktických nástrojů, 40 příkladů z praxe.. Praha: Grada, 2017. ISBN 978-80-271-0333-1.
|
Časová náročnost
|
Všechny formy studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Vypracování seminární práce
|
30
|
Domácí příprava na výuku
|
35
|
Příprava na zkoušku
|
40
|
Kontaktní výuka
|
45
|
Celkem
|
150
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí: identifikovat shodné a rozdílné prvky základních inovačních teorií; vysvětlit podstatu kreativního myšlení manažera, popsat rysy kreativní osobnosti a principy podporující kreativitu v týmu; charakterizovat typické rysy inovativních organizací, včetně specifik podnikové kultury zaměřené na kreativitu a inovace; definovat jednotlivé typy inovací, inovačních strategií a popsat fáze kreativního a inovačního procesu; |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|