|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UPEM / EPKO
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UPEM
/
EPKO
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Akademický rok
|
2023/2024
|
Název
|
Professional Communication
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
5
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
1
[HOD/TYD]
Seminář
2
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Angličtina
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
0
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
UPEM/FPKO
|
Vyloučené předměty
|
UPEM/FPKO
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
The main aim of the course is to provide up-to-date information about possibilities and pitfalls of communication within the company and its surroundings. Simultaneously practice and build communication softskils of students.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet: Aktivní účast na cvičeních min. 75%.
Vypracování individuální seminární práce a schválení učitelem.
Vypracování semestrálního projektu (ve skupině) a schválení učitelem.
Test splněn minimálně na 60%.
V případě distanční výuky:
Zápočet: Aktivní účast na on-line cvičeních min. 75%. Vypracování individuální seminární práce a schválení učitelem.
Vypracování semestrálního projektu (ve skupině) a schválení učitelem.
Test splněn minimálně na 60%.
Aktuální změny sděluje vyučující e-mailem.
|
Obsah
|
Komunikace jako společenský fenomén (význam, změny forem komunikace, stakeholders organizací) Vztahová inteligence a tvůrčí komunikace na pracovišti (umění naslouchat, brainstorming, myšlenková mapa, Ice-breaker) Emoční inteligence a krizová komunikace na pracovišti (umění zpracovávat emoce, zvládání konfliktů) Komunikace a umění prezentovat (vedení porad, moderování, diskuse) Interní komunikace - písemné formy (personální písemnosti, organizace písemného styku, archivace a bezpečnost, možnosti nových technologií) Externí komunikace - komunikace v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů Komunikace se zákazníkem (navazování, udržování a ukončení kontaktu, reklamační řízení) Komunikace s veřejností (podstata public relations, možnosti využití masmédií při působení na veřejnost) Vybrané případy komunikačních studií
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
ŠPAČKOVÁ, A. Umění dialogu: jak si s lidmi opravdu porozumět.. Praha, 2011.
-
Rozšiřující:
SIRŮČKOVÁ, V., SVOBODA, O. Externí a interní komunikace podniku: distanční opora [CD-ROM].. Pardubice, 2009.
-
Rozšiřující:
PRŮCHA, J. Interkulturní komunikace. 1. vydání.. Praha, 2010.
-
Rozšiřující:
GOLEMAN, D. Jak se stát skutečným lídrem. 1. vydání.. Praha, 2015.
-
Rozšiřující:
VYMĚTAL, J. Průvodce úspěšnou komunikací. 1. vyd. Praha: Grada, 2008.
|
Časová náročnost
|
Distanční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Příprava na zkoušku
|
26
|
Příprava na zápočet
|
13
|
Semestrální práce
|
20
|
Domácí příprava na výuku
|
26
|
Celkem
|
85
|
Prezenční forma studia
|
Aktivity
|
Časová náročnost aktivity [h]
|
Kontaktní výuka
|
65
|
Celkem
|
65
|
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
- |
Získané způsobilosti |
Student, který úspěšně absolvoval předmět, umí: vysvětlit význam komunikace a její formy v organizaci i jejím okolí, důležitost budování dlouhodobých vztahů se stakeholders; využít hry typu Ice-breaker k vytvoření vhodné atmosféry (např. porada, zapojení nových členů do týmu); vyjmenovat a vysvětlit základní pojmy a termíny týkající se komunikace organizací.
|
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
|
Hodnotící metody |
|
|
|
|