|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UPEM / PIAT
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UPEM
/
PIAT
|
Akademický rok
|
2014/2015
|
Akademický rok
|
2014/2015
|
Název
|
Inovace a tvořivost
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Forma zakončení
|
Kombinovaná
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
48 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
Žádný
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je vysvětlit, že mezi inovacemi a managementem existuje těsný vztah, který vyžaduje důsledné uplatňování podmínek a pravidel inovačního procesu v řídící práci. V rámci předmětu bude věnován prostor pro aktivní uplatnění studentů. Rozvoj vědy a techniky je dynamický a projevuje se změnami současného stavu. Změny měnící současný stav považujeme za inovace.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet: povinná účast na seminářích, odevzdaný projekt, úspěšnost v % pro ověření vědomostí bude sdělen na první přednášce.
|
Obsah
|
Základní pojmy a předpoklady pro tvořivou práci. Management a tvořivost. Tvořivé myšlení a pravidla efektivních inovací. Inovační podněty. Inovace a tvořivost při řízení lidských zdrojů. Proces inovativní marketingu. Definice a předmět inovativní marketingu. Inovace v daném segmentovaném trhu a mimo něj. Inovativní marketing produktového mixu. Inovativní marketing v marketingovém mixu. Zavádění inovativního marketingu. CSR - sociální odpovědnost firmy.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
VALENTA, F.:. Inovace v manažerské praxi. Praha: Velryba, 2003.
-
Základní:
KOTLER, P.:. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2005.
-
Základní:
BLÁHA, J.,DYTRT, Z.:. Manažerská etika, Praha: Management Press, 2003.
-
Doporučená:
JÁČ, I., RYDVALOVÁ, P., ŽIŽKA, M.:. Inovace v malém a středním podnikání. Brno: Computer Press, 2005.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Předpokládá se znalost managementu a podnikové ekonomiky. |
Získané způsobilosti |
Student si osvojí metody tvořivé práce a etického myšlení. Získané znalosti uplatní v navazujících odborných předmětech zaměřených na ekonomiku a provoz podniku. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Aktivizující (simulace, hry, dramatizace)
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Písemná zkouška
- Posouzení zadané práce
|
|
|
|