|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UPEM / PMAR
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UPEM
/
PMAR
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Marketing
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
200 / -
|
0 / 20
|
1 / 5
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Zimní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
UEV/PMAR
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je seznámit studenty se základní principy marketingu tak, aby si konkrétně uvědomili možnosti, ale také meze marketingu a marketingového přístupu. Vedle historického vývoje marketingu jsou rozvedeny základní marketingové koncepce, hlavní principy a nástroje marketingu.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet: účast na seminářích. Seminární práce. Zápočtový test. Zkouška: písemná, ústní (podmínkou je zápočet).
|
Obsah
|
Základní principy a význam marketingu. Marketingové řízení. Etické aspekty marketingu. Marketingové prostředí. Marketingové strategie. Marketingový výzkum. Kupní spotřebitelské chování. Marketingový mix. Marketingové vymezení produktu. Marketingové pojetí ceny. Distribuce distribuční cesty, jejich význam a úlohy. Marketingová komunikace. Sociální, makrospolečenské aspekty marketingu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
FORET, M. a kol.:. Marketing - základy a principy. Praha: Computer Press, 2005.
-
Základní:
KANTOROVÁ, K.:. Marketing I: distanční opora. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014, 77 s-. ISBN 978-80-7395-707-0..
-
Základní:
KANTOROVÁ, K.:. Marketing II. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2014. ISBN 978-80-7395-815-2..
-
Základní:
KOTLER, P. a kol.:. Marketing Management. 12. vydání. Praha: Grada Publishing, 2007.
-
Základní:
ZAMAZALOVÁ, M.:. Marketing. 2. přepracované a doplněné vydání. Praha: C.H.Beck, 2010.
-
Doporučená:
Armstrong, Gary. Marketing. Upper Saddle River: Pearson Education, 2005. ISBN 0-13-127312-4.
-
Doporučená:
SVĚTLÍK, J.:. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, s.r.o., 2005.
-
Doporučená:
KOTLER, P., KELLER, K.:. Marketing Management. 12th ed. New Persey: Upper Saddle River - Pearson Education, 2006.
-
Doporučená:
VACULÍK, J.:. Marketing. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Absolvování předmětů Podniková ekonomika či Manažerská ekonomika, Management. |
Získané způsobilosti |
Student si osvojí znalosti o postupu a využití analýzy příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzy portfolia. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Písemná zkouška
|
|
|
|