|
|
Hlavní nabídka Prohlížení IS/STAG
Nalezené předměty, počet: 1
Stránkování výsledků vyhledávání
Nalezeno 1 záznamů
Export do Xls
Informace o předmětu
UPEM / PMRI
:
Popis předmětu
Pracoviště / Zkratka
|
UPEM
/
PMRI
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Akademický rok
|
2019/2020
|
Název
|
Marketingové řízení
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Způsob zakončení
|
Zkouška
|
Akreditováno / Kredity
|
Ano,
4
Kred.
|
Forma zakončení
|
-
|
Forma zakončení
|
-
|
Rozsah hodin
|
Přednáška
2
[HOD/TYD]
Cvičení
1
[HOD/TYD]
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Zápočet před zkouškou
|
Ano
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Obs/max
|
|
|
|
Automatické uznávání zápočtu před zkouškou
|
Ne
|
Letní semestr
|
1 / 78
|
0 / 15
|
0 / 25
|
Počítán do průměru
|
ANO
|
Zimní semestr
|
0 / -
|
0 / -
|
0 / -
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Opakovaný zápis
|
NE
|
Rozvrh
|
Ano
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Vyučovaný semestr
|
Letní semestr
|
Minimum (B + C) studentů
|
nestanoveno
|
Volně zapisovatelný předmět |
Ano
|
Volně zapisovatelný předmět
|
Ano
|
Vyučovací jazyk
|
Čeština
|
Počet dnů praxe
|
0
|
Počet hodin kontaktní výuky |
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Periodicita |
každý rok
|
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Periodicita upřesnění |
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Profilující předmět |
Ne
|
Základní teoretický předmět |
Ne
|
Hodnotící stupnice |
A|B|C|D|E|F |
Hodnotící stupnice pro zp. před zk. |
S|N |
Nahrazovaný předmět
|
UEV/PMRI
|
Vyloučené předměty
|
Nejsou definovány
|
Podmiňující předměty
|
Nejsou definovány
|
Předměty informativně doporučené
|
Nejsou definovány
|
Předměty,které předmět podmiňuje
|
Nejsou definovány
|
Graf četnosti udělených hodnocení studentům napříč roky:
Obrázek PNG
,
XLS
|
Cíle předmětu (anotace):
|
Cílem předmětu je prohloubit marketingové myšlení studentů se zaměřením především na marketingovou strategii, řízení změn, inovačních procesů a tvorbu marketingového plánu včetně podpůrných nástrojů marketingového řízení jako je marketingový informační systém a dalších nástrojů pro mapování marketingového prostřední a jeho analýzy.
|
Požadavky na studenta
|
Zápočet: účast na cvičeních, projekt.
Zkouška: ústní.
|
Obsah
|
Opakování základních marketingových pojmů. Marketingová strategie a její role v procesu řízení. Řízení inovačních procesů. Marketingový informační systém. . Marketingové řízení neziskových organizací. Strategické plánování neziskových organizací. Marketing na zahraničních trzích. Marketing veřejné správy. Marketing obchodu. Marketing služeb. Regionální a městský marketing. Zkušenosti marketingového řízení firmy. Marketing v odvětvových organizacích (stavebnictví, doprava, bankovnictví, popř. dalších). Marketing na internetu.
|
Aktivity
|
|
Studijní opory
|
|
Garanti a vyučující
|
|
Literatura
|
-
Základní:
VACULÍK, J.:. Marketing I. a II. - opory. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2011.
-
Základní:
KOTLER, P., KELLER, K.L.:. Marketing management. (4. vyd.). Praha: Grada, 2013.
-
Doporučená:
JANOUCH, V.:. Internetový marketing. 2. vyd. v Brně: Computer Press, 2014.
-
Doporučená:
TOMAN, M.:. Intuitivní marketing pro 21. století. Vydání 1. Praha: Management Press, 2016.
-
Doporučená:
KAŠÍK, M., HAVLÍČEK, K.:. Marketing při utváření podnikové strategie. 3. aktualiz. vyd. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2015.
|
Předpoklady - další informace k podmíněnosti studia předmětu |
Absolvování předmětů Marketing, Matematické metody v ekonomii, Pavděpodobnost a statistika I. a II. |
Získané způsobilosti |
Student si osvojí znalosti o specifických zvláštnostech podnikatelských a neziskových organizací, které ovlivňují marketingové řízení v oblastech marketingové strategie, úlohy inovací, marketingovém výzkumu. Získá přehled o aplikaci marketingového řízení na neziskové organizace, v podnicích služeb a o marketingu na zahraničních trzích. |
Vyučovací metody |
- Monologická (výklad, přednáška, instruktáž)
- Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming)
- Nácvik dovedností
|
Hodnotící metody |
- Ústní zkouška
- Posouzení zadané práce
|
|
|
|