Hlavní přednášená témata: Zákaznicky orientovaný marketingový výzkum ve finančních institucích. Shluková, faktorová, diskriminační a conjoint analýza v segmentaci zákazníků bank a pojišťoven. Výběrové metody při zjišťování postojů, preferencí a motivace zákazníků finančních institucí. Ordinální proměnné při výzkumu spokojenosti a preferencí zákazníků a jejich analýza. Logistická regrese při posuzování rizikovosti klientů (nesplácení úvěru, zrušení pojistky apod.) Využití analýzy rozptylu pro posouzení závislosti kvantitativní proměnné od kategoriálních faktorů. Conjoint analýza při vytváření nových nebo upřesňovaní existujících konceptů výrobků a služeb. Využití rozhodovacích stromů při homogenizaci rozsáhlých heterogenních souborů (pojistných portfolií, žadatelů o úvěr apod.) Využití faktorové analýzy a vícerozměrného škálování při identifikaci klíčových atributů spokojenosti zákazníků a jejich vnímání a při preferencích produktů
|
-
GREEN, P.E., TULL, D.S., ALBAUM, G.:. Research for Marketing Decision.. New Jersey: Prentice Hall, Engelwood Cliffs, fifth edition, 1988.
-
HAIR, J.F., BLACK, W.C., BABIN, B.J., ANDERSON, R.E., TATHAM, R.L. Multivariate Data Analysis. New Jersey: Pearson Education, Sixth Edition , 2007.
-
HEBÁK, P., HUSTOPECKÝ, J., PECÁKOVÁ, I., PRŮŠA, M., ŘEZÁNKOVÁ, H., SVOBODOVÁ, A., VLACH, P.:. Vícerozměrné statistické metody (3). Praha: Informatorium, 2005.
-
KOZEL, R.:. Moderní marketingový výzkum.. Praha: Grada Publishing, a.s., 2006.
-
KUBANOVÁ, J.:. Statistické metody pro ekonomickou a technickou praxi. Bratislava: STATIS, 2004.
-
PACÁKOVÁ, V. A KOL. Štatistické metódy pre ekonómov.. Bratislava: IURA Edition, 2009.
-
ŘEZÁNKOVÁ, H.:. Analýza dat z dotazníkových šetření. Praha: Professional Publishing, 2007.
|