| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Petr Pavel, doc. Ing. Ph.D.
                
                    Máchová Renáta, Ing. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | Základní pojmy e-Learning v ČR Výběrová řízení LMS Vlastní učební jednotka Organizace přípravy učební jednotky Příprava učební jednotky Zpracování učební jednotky 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Metody práce s textem (učebnicí, knihou), Metody samostatných akcí | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | Cílem je seznámit studenty se základními pojmy oblasti, problematikou zavádění e-Learningu v organizaci a výběru systému LMS. Student bude znát obsah jednotlivých etap zavádění e-Learningu v organizaci a zásady pro tvorbu studijních modulů. Bude schopen metodicky řídit proces vytváření studijních opor a jejich implementaci v rámci zvoleného LMS.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | Znalost tvorby WWW stránek 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Ústní zkouška, Rozbor produktů pracovní činnosti studenta, Rozbor díla tvůrčího charakteru 
 Zápočet: účast na cvičení 75%, úspěšné řešení zadaných úloh ((60% úspěšnost ~ hodnocení 3), zpracování a obhajoba zápočtového projektu - návrh a realizace učební jednotky (podrobnější informace poskytne vyučující).
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Rosenberg, M. Handbook of e-Learning Strategy. Santa Rosa, 2007. 
                 
 
 |