| Vyučující | 
    | 
            
                
                    Šimonová Stanislava, doc. Ing. Ph.D.
                 | 
    | Obsah předmětu | 
    | The subject is NOT taught in the academic year 2015-2016.  Definice procesu, klasifikace procesů. Metodiky, modely a standardy modelování procesů. Zlepšování procesů (BPI, BPR). Modely kvality pro veřejnou správu (CAF, EFQM, BSC). Procesní řízení, metody jeho zavádění. Modelování procesů v kontextu návrhu informačního systému. Modelování bude prováděno v SW nástroji ARIS, případně v produktech typu MS Visio, CraftCase. 
 
 | 
    | Studijní aktivity a metody výuky | 
    | Monologická (výklad, přednáška, instruktáž), Dialogická (diskuze, rozhovor, brainstorming), Laborování | 
    
    
        
        
            | Výstupy z učení | 
        
            | The subject is NOT taught in the academic year 2015-2016.  Cílem předmětu je získání vědomostí o metodách a postupech modelování firemních procesů a o roli modelování procesů při budování informačního systému podniku. Modelování bude realizováno s podporou softwarového nástroje. Po absolvování předmětu student bude umět definovat a modelovat procesy, bude umět aplikovat diagramy procesního modelování, bude schopen analyzovat podnikové procesy s podporou softwarového nástroje.
 
 | 
        
            | Předpoklady | 
        
            | nespecifikováno 
 
 | 
        
            | Hodnoticí metody a kritéria | 
        
            | Ústní zkouška, Písemná zkouška, Didaktický test, Rozhovor 
 Zápočet je udělen za splnění úkolů, které jsou při zahájení semestru zveřejněny ve Stagu formou "Publikace studijních materiálů". Zkouška se skládá z části písemné a ústní. Prověřuje teoretické znalosti probírané problematiky a schopnost vypracování praktických příkladů.
 
 | 
    
    | Doporučená literatura | 
    | 
            
                
                
                    Scheer, A.-W., Kruppke, H., Jost, W., Kindermann, H. Agility by ARIS Business Process Management. Springer, 2006. 
                 
 
 |